۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین از قاری برتر، فرزند آزاده قزوینی استقبال شد
کد خبر: ۱۲۴۲۴۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۷ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

با حضور مسئولین و ایثارگران؛

از قاری برتر، فرزند آزاده قزوینی استقبال شد

مسئولان و جامعه ایثارگران قزوین از سیدمصطفی حسینی فرزند آزاده و جانباز، قاری برتر استان در مسابقات سراسری قرآن‌کریم استقبال کردند.

 از قاری برتر، فرزند آزاده قزوینی استقبال شد
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، مراسم استقبال از قاریان برتر استان در سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با حضور مسئولان استانی، قاریان، حافظان و جامعه ایثارگران در امامزاده حسین(ع) قزوین برگزار شد.

در این مراسم، مسئولین با اهدای هدایایی به قاریان برتر قرآن کریم استان در مسابقات یاد شده، از حسینی، فرزند جانباز و دو تن دیگر تجلیل کردند.

در مراسم فوق، مجید وفاپور، دبیر شورای عالی قرآن استان قزوین با اشاره به اینکه سطح برگزاری مسابقات سراسری قرآن‌کریم با کیفیت مطلوبی برگزار شد، گفت: تلاوت سیدمصطفی حسینی، فرزند آزاده و جانباز از تلاوت‌های برتر مسابقات بود.

وی با بیان اینکه حسینی برای دومین بار در این مسابقات حضور داشت، گفت: ایشان توانست در این دوره از مسابقات با راه‌یابی به مرحله فینال، رتبه‌ی عالی رشته قرائت را کسب کند.

وی افزود: ایشان با تلاوت خوبی که دارد، فرصت‌های بسیاری در مسیر زندگی برای کسب رتبه‌های برتر بین‌المللی خواهند داشت.

گفتنی است: سیدمصطفی حسینی، فرزند آزاده و جانباز قزوینی به مرحله‌ی فینال رشته قرائت، مرحله‌ی سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم راه یافت و در رقابت با برترین قاریان کشور، رتبه‌ی عالی را کسب کرد.
وی متولد 1374 است، سال 1392 به مسابقات بین‌المللی کویت اعزام شد و در حالی که تنها 18 سال داشت، مقام سوم این رقابت‌ها را کسب کرد.
مادر سید مصطفی حسینی نیز حافظ کل قرآن‌کریم است.

انتهای پیام/7003

منبع: روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان