۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین بهزاد پرویزی به سمت سرپرست اداره کل حراست استانداری قزوین منصوب شد
کد خبر: ۱۲۳۴۴۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۶ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

با صدور حکمی از سوی استاندار

بهزاد پرویزی به سمت سرپرست اداره کل حراست استانداری قزوین منصوب شد

با صدور حکمی از سوی استاندار؛ با صدور حکمی از سوی استاندار؛ بهزاد پرویزی به سمت سرپرست اداره کل حراست استانداری قزوین منصوب شد

بهزاد پرویزی به سمت سرپرست اداره کل حراست استانداری قزوین منصوب شد
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، فریدون همتی با صدور حکمی بهزاد پرویزی را به سمت سرپرست اداره کل حراست استانداری قزوین منصوب کرد.
در بخشی از حکم استاندار خطاب به بهزاد پرویزی آمده است: نظر به تعهد و تجارب جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست اداره کل حراست استانداری منصوب می گردید.
استاندار در ادامه آورده است:انتظار می رود با دقت و هوشیاری و ایجاد تعاملی سازنده با مدیران و همکاران محترم ضمن صیانت از مجموعه استانداری ، شهرداریها و واحد های وابسته در حفظ و ارتقاء نشاط و فضای اعتماد عمومی کوشش ویژه ای معمول و با اتکال به خداوند سبحان در پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی ایران، اجرای برنامه های دولت تدبیر و امید و خدمات رسانی هرچه بیشتر در ظلّ توجهات حضرت ولیعصر (عج) و زعامت رهبری ولی امر مسلمین جهان دامت برکاته، به مردم شریف استان موفق باشید.

انتهای پیام/7008

منبع: استانداری قزوین

دیدگاه ها

رضوان / ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰

خیلی جالب است که آقای همتی به سمت قبیله گرایی در استان ایلام روی آورده و از نیروهای غیر بومی استفاده میکند آیا در قزوین قحط رجال است که ایشان از فامیلهای خود را منصوب میکند
اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان