۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین ۴۲ درصد جوانان کشور بیکار هستند/ همه نامزدهای انتخابات باید به قوانین شورای نگهبان تمکین کنند
کد خبر: ۱۲۳۴۱۶ نویسنده: داود محمدی تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۶ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

نائب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس:

۴۲ درصد جوانان کشور بیکار هستند/ همه نامزدهای انتخابات باید به قوانین شورای نگهبان تمکین کنند

نائب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با بیان اینکه همه نامزدهای انتخابات باید به قوانین شورای نگهبان تمکین کنند، گفت: هم اکنون بیکاری از معضلات جدی جامعه ماست و ۴۲ درصد جوانان کشور بیکارند.

۴۲ درصد جوانان کشور بیکار هستند/ همه نامزدهای انتخابات باید به قوانین شورای نگهبان تمکین کنند

داود محمدی، نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین درباره نقاط ضعف مجلس نهم اظهار کرد: این مجلس یکی از سخت‌ترین مجالس در مقایسه با دوره‌های مختلف است و به اذعان نمایندگان مجلس نهم دارای فراز و نشیب‌های فراوانی بود.
وی در ادامه افزود: زیرا کشور در این چند سال اخیر از لحاظ نابسامانی‌های اقتصادی، کمبود بودجه و اعتبارات در شرایط نامناسبی قرار دارد
این نماینده مجلس تصریح کرد: هم اکنون باید تلاش مجلس در حوزه‌هایی چون حل معضلات اساسی جامعه، کنترل تورم، خروج از رکود، ایجاد اشتغال و تحرک اقتصادی، تدوین قوانین مناسب برای تسریع شکوفایی اقتصادی و تحقق اقتصاد مقاومتی باشد.
وی تاکید کرد: امروز راه حل اصلی بهبود وضعیت اقتصاد کشور عمل به منشور 24 گانه‌ای است که رهبر معظم انقلاب ترسیم کرده‌اند و نقطه تمرکز مجلس باید عمل به مطالبات به حق مردم باشد.
معضل بیکاری جز با تحقق اقتصاد مقاومتی رفع نمی‌شود
محمدی با بیان اینکه 42 درصد جوانان کشور بیکار هستند، اذعان کرد: هم اکنون بیکاری از معضلات جدی جامعه ماست و این موضوع جز با تحقق اقتصاد مقاومتی و پویایی بخش صنعت و کشاورزی محقق نمی‌شود.
وی ابراز کرد: نمایندگان با تسهیل قوانین و رفع موانع می‌توانند زمینه ساز تحقق برنامه‌های سند چشم انداز کشور باشند.
نائب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس درباره ضرورت نظارت استصوابی شورای نگهبان و توصیه به افراد رد صلاحیت شده در انتخابات بیان کرد: این نظارت در قانون اساسی کشور پیش بینی شده و نقد ما به نظارت استصوابی نقد به قانون اساسی است.
وی اضافه کرد: همه نامزدهای انتخابات باید به این موضوع تمکین داشته باشند و در صورت وجود اعتراض آن را از مبادی قانونی پیگیری کنند.
نماینده مردم قزوین در مجلس درباره پیش بینی حضور مردم در انتخابات 7 اسفندماه گفت: مردم ما فهیم و بزرگوار هستند و با سنجش حساسیت شرایط امروز جامعه با حضوری پرشکوه، انتخابات سرنوشت ساز دیگری را رقم می‌زنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان