۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین امام جماعت متحصنین مجلس ششم درباره «فتنه » و«۹دی » جواب نداد/ رد صلاحیت خود را غیرقانونی می‌دانم
کد خبر: ۱۲۲۵۶۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۳ ساعت: ۱۲:۴۵ ↗ لینک کوتاه

پاسخگویی به سبک اصلاحات؛

امام جماعت متحصنین مجلس ششم درباره «فتنه » و«۹دی » جواب نداد/ رد صلاحیت خود را غیرقانونی می‌دانم

سید ناصر قوامی با بیان اینکه هیچ دلیلی بر رد صلاحیت شدن خود نمی‌بینم، تاکید کرد: در صورت رد صلاحیت شدن خود، این اقدام را غیرقانونی و تخلف می‌دانم و مسئولین هم باید در محضر خدا و مردم پاسخگو باشند.

 امام جماعت متحصنین مجلس ششم درباره «فتنه » و«۹دی » جواب نداد/ رد صلاحیت خود را غیرقانونی می‌دانم

به گزارش خبرنگار سیاسی  صبح قزوین ، سیدناصر قوامی، نماینده اسبق قزوین در مجلس صبح  روز( پنجشنبه)  برای ثبت نام در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در فرمانداری قزوین حضور یافت.

وی  در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به سوابق حقوقی، قضایی و مبارزات سیاسی قبل از انقلاب خود، اظهار کرد: این شایستگی را در خود می‌بینم و مطمئن هستم که با حداکثر آرای مردم سمت نمایندگی مجلس را به دست خواهم آورد.
وی در ادامه افزود: مسئولین، ناظرین، مجریان انتخابات و به خصوص مردم ایران باید تمام سعی خود را به کار گیرند تا یک انتخابات پرشور و در شان جمهوری اسلامی برگزارشود.
قوامی با اشاره به تفاوت انتخابات این دوره با سال‌های قبل، تاکید کرد: به لحاظ حضور دولت تدبیر و امید و حل شدن مسائل هسته‌ای مردم باید با حضور حداکثری این دولت را حمایت کنند.
 امام جماعت متحصنین مجلس ششم و امضاء کننده نامه معروف « جام زهر»  خود را مستقل از گروه‌های سیاسی دانست و گفت: به صورت یک روحانی مستقل در انتخابات حضور دارم و به طور رسمی متعلق به هیچ یک از احزاب سیاسی نیستم؛ اما به احزابی که از لحاظ فکری به من نزدیکتر هستند علاقه بیشتری دارم.
قوامی با بیان اینکه هیچ دلیلی بر رد صلاحیت شدن نمی‌بینم، گفت: در صورت رد صلاحیت شدن خود، این اقدام را غیرقانونی و تخلف می‌دانم و مسئولین هم باید در محضر خدا و مردم پاسخگو باشند.
این فعال اصلاح طلب در پاسخی عجیب به سوال خبرنگار ما با موضوع فتنه ۸۸ و گرامیداشت حماسه ۹ دی، در یک جمله گفت: این موضوع برای شما نون و آب داشته است.

انتهای پیام/2002

منبع: صبح قزوین

دیدگاه ها

سجاد / ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰

منبع صبح قزوین؟؟؟؟؟
اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان