۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین سپاه استان قزوین در هفته دفاع مقدس ۴۰۰ برنامه دارد/باز خوانی عملیات کربلای ۵ در گلزار شهدا
کد خبر: ۱۲۱۳۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

سپاه استان قزوین در هفته دفاع مقدس ۴۰۰ برنامه دارد/باز خوانی عملیات کربلای ۵ در گلزار شهدا

سرهنگ طاهرخانی: عملیات کربلای ۵ جزء عملیات های موفق در دفاع مقدس بود که این باز خوانی به صورت عملی بعد از نماز مغرب و عشاء در گلزار شهدا برگزار می شود.

سپاه استان قزوین در هفته دفاع مقدس ۴۰۰ برنامه دارد/باز خوانی عملیات کربلای ۵ در گلزار شهدا
به گزارش صبح قزوین، سرهنگ طاهرخانی معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: امروز آغاز 33 امین سالروز دفاع مقدس را گرامی می داریم،مردم ما در دفاع مقدس ایستادگی، مقاومت و فداکاری را با اعزام جوانان برای ارزش های انقلاب اسلامی نشان داند.
سرهنگ طاهرخانی خاطر نشان کرد: برای هفته دفاع مقدس، نهادها به ویژه ستاد برگزاری هفته دفاع مقدس برنامه هایی را در نظر گرفته است و سپاه پاسداران صاحب الامر(عج) استان قزوین در سطح حوزه ها و پایگاه ها مجموعاً بالغ بر 400 برنامه را پیش بینی کرده است.
وی ادامه داد: آغازاین برنامه ها با رژه نیروهای مسلح است که با حضور نیروهای پرتوان ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران، بسیج دلاور، نیروهای انتظامی و نیروهای جهاد کشاورزی برگزار خواهد شد و این برنامه سراسری، برای نمایش اقتدار ملی و نظام جمهوری اسلامی است تا خود را به جهانیان نشان دهیم.
معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) در خصوص ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس خبر داد: در گلزار شهدای قزوین برگزاری نمایشگاهی را ترتیب داده ایم که با حضور همه دستگاه ها، ادارات و نهادها است که بخشی از ارزش های دفاع مقدس و دستاوردهای آن به نمایش گذاشته شده در کنار این نمایشگاه برگزاری رزمایش و باز خوانی عملیات کربلای 5 را داریم.
وی افزود: عملیات کربلای 5 جزء عملیات های موفق در دفاع مقدس بود که این باز خوانی به صورت عملی بعد از نماز مغرب و عشاء در گلزار شهدا برگزار می شود.
افتتاح 40 پروژه در هفته دفاع مقدس طاهرخانی اظهار کرد: گستره بسیج در همه جا وجود دارد و برای گسترش فرهنگ بسیجی نزدیک به 40 پروژه مربوط به بسیج با اعتباری بالغ بر 18 میلیارد تومان ساخته شده است که در هفته دفاع مقدس مورد بهره برداری قرار می گیرد که این پروژه ها فرهنگی، ورزشی و تربیتی هستند.
این مسئول در خصوص سپاه استان قزوین گفت: سپاه استان یکی از قطب های مهم در لشگرهای مختلف عملیاتی جنگ تحمیلی 8 سال دفاع مقدس بوده است،از آغازین روزهای جنگ تحمیلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیرو های مردمی در جنگ های نامنظم شرکت داشتند.
وی خاطر نشان کرد: در مناطق جنوب و غرب کشور سپاه برای دفاع از انقلاب اسلامی حضور داشته به طوری که برکت و عزت ما به خاطر رهبری عالمانه حضرت امام خمینی (ره) در دفاع مقدس بود و فرمان حضور نیروهای داوطلب برای دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی را صادر کردند در واقع دفاع مقدس ما جنگ حق و باطل بود.
طاهرخانی اشاره کرد: دفاع مقدس موهبت الهی است که به ما هدیه شد موهبتی که در آن معنویت برجسته است.
انتهای پیام/ 3003/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان