۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین قصاص قبل از جنایت کاری غیرحرفه‌ای است/ جوسازی می‌کنند تا داور را تحت تاثیر قرار دهند
کد خبر: ۱۲۱۰۸۲ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۳۰ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

قصاص قبل از جنایت کاری غیرحرفه‌ای است/ جوسازی می‌کنند تا داور را تحت تاثیر قرار دهند

مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی بیانیه باشگاه استقلال در راستای نگرانی از قضاوت دیدار فردا در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی را حرکتی غیرحرفه‌ای قلمداد کرد.

قصاص قبل از جنایت کاری غیرحرفه‌ای است/ جوسازی می‌کنند تا داور را تحت تاثیر قرار دهند

کاظم شهریاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، در مورد بیانیه باشگاه استقلال مبنی بر اینکه آنها نگران قضاوت بازی فردا هستند و هوادارانشان دیگر اشتباه داوری را نمی‌پذیرند، عنوان کرد: این نوع کارها صحیح نیست و نباید قصاص قبل از جنایت صورت بگیرد. جدای از اینکه اشتباه داوری قابل انتقاد باشد این نوع حرکت‌ها و جوسازی‌ها قابل انتقاد و محکوم است. استقلال چطور پیش‌بینی بروز اشتباه کرده که با چنین بیانیه‌ای نگرانی خود را اعلام می‌کند.

وی افزود: این حرکت‌ها کاملا غیرحرفه‌ای است. هیچ وقت یک داور آبرو و حیثیت خود را به خاطر یک تیم نمی‌فروشد. داوران ایرانی بسیار خوب و با شرف هستند. این بیانیه به نوعی جوسازی رسانه‌ای است تا داوری تحت تاثیر قرار بگیرد. این حرکات ناشایست است. این حرکات همه‌جوره محکوم است و نباید حساسیت کاذب قبل از یک بازی حساس به وجود آورد.

مدیر روابط عمومی تراکتورسازی در ادامه تاکید کرد: تراکتورسازی خودش بارها از اشتباهات داوری متضرر شده و حتی قهرمانی را به همین خاطر از دست داده است اما هیچ گاه عزت و شرف داوران را زیر سوال نبرده و اقدامی برای تحت تاثیر قرار دادن داوری به سود خودش انجام نداده است. باید اجازه بدهیم فینالیست جام حذفی را مسائل فنی و کیفیت دو تیم مشخص کند نه اینکه چنین اقداماتی انجام شود.

انتهای پیام/ا

http://fna.ir/VGS1RT

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان