۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین تکریم شخصیت‌های دینی راه مقابله با تهاجم فرهنگی است
کد خبر: ۱۱۹۲۵۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۲۶ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

تکریم شخصیت‌های دینی راه مقابله با تهاجم فرهنگی است

استاندار قزوین با اشاره به شخصیت والای آيت الله شيخ مجتبي قزويني، ابراز کرد: تکریم شخصیت‌های دینی راه مقابله با تهاجم فرهنگی است.

تکریم شخصیت‌های دینی راه مقابله با تهاجم فرهنگی است
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر  صبح قزوین ، فریدون همتی، امروز در کنگره ملی بزرگداشت متألی قرآنی «شیخ مجتبی قزوینی» که در سالن اجتماعات شهید رجایی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: شخصیت‌ها و ستارگان زیادی در حوزه ملی و استانی در قزوین وجود دارند که باید با استفاده از فضاهای مجازی و ابزارهای تبلیغاتی آنان را به نسل امروز معرفی کرد.
وی افزود: اگر نسل جوان با هویت دینی و اسلامی خود آشنا شود می‌تواند از آن‌ها الگو بگیرد و در مسیر درست گام بردارد.
استاندار تصریح کرد: به پشتوانه شخصيت‌های علمی استان، می‌توانیم در صيانت از اخلاق، خانواده و جوانان گام‌های مهمی برداریم.
همتي با اشاره به شخصيت آيت الله شيخ مجتبي قزويني خاطر نشان کرد: عالمان و محققان بزرگي از جمله مقام معظم رهبری در 40 سال حضور ایشان در مشهد از محضر اين عالم گرانقدر تلمذ كردند.
وی تاکید کرد: حضور اين شخصيت در جامعه ديني زنده است زیرا آثار، انديشه‌ها و فرزندان خوبي را به یادگار گذاشته‌اند.
استاندار قزوین با اشاره به نفوذ و تهاجم فرهنگی در جامعه، گفت: تکریم عالمان دینی و علمی و استفاده از آثار آن‌ها به عنوان یک منبع عظیم برای هدایت و راهنمایی نسل جوان از مهم‌ترین راه‌های مقابله با تهاجم فرهنگی است.
این مسئول اذعان کرد: جوانان نیازمند انتخاب الگو برای زندگی خود هستند، اگر چنین منابع بزرگی را کسب و استخراج کنیم می‌توانیم در هدایت نسل جدید گام‌های موثرتری برداریم.
همتی تصریح کرد: درکنار معرفی اين شخصيت های برجسته، باید چهره هایی كه سرمايه و هویت فرهنگی و دینی ما هستند نیز به نسل جوان معرفی شود تا نسل جوان قدردان شخصيت های علمی و برجسته خود باشد و ضمن احترام به آنها از تالیفات و نوشته‌ها و اندیشه‌های اندیشمندان برای مقابله با شبيخون فرهنگی غرب استفاده کند.
انتهای پیام/7006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان