۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین افتتاح تعاونی مسکن نیروهای مسلح شهرستان آبیک
کد خبر: ۱۱۸۸۱۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۲۵ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

با حضور نمایندگان مجلس صورت گرفت؛

افتتاح تعاونی مسکن نیروهای مسلح شهرستان آبیک

با حضور نمایندگان مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس تعاونی مسکن نیروهای مسلح شهرستان آبیک افتتاح شد.

افتتاح تعاونی مسکن نیروهای مسلح شهرستان آبیک
به گزارش صبح قزوین : با حضور نمایندگان مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس تعاونی مسکن نیروهای مسلح شهرستان آبیک در بلوار امام طبقه فوقانی بانک توسعه تعاون طبقه پنجم افتتاح شد.
داوود محمدی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با اشاره به این که تمامی مسئولین و نمایندگان سعی می کنیم بودجه ای را برای این صندوق اختصاص دهیم، متذکر شد: هیئت مدیره باید به دنبال سرمایه هایی برای چرخش بهتر این صندوق باشند.  
وی با اشاره به این که تسهیل در امور پرداخت وام می تواند برای جذب مردم و پرداخت به موقع اقساط در آن ها ایجاد انگیزه کند، تصریح کرد: تسهیل کردن شرایط پرداخت وام می تواند مشکل افراد زیادی را در زمینه مسکن برطرف کند.
مرتضی نورمحمدی رئیس هیئت امنای صندوق تعاونی مسکن نیروهای مسلح و ایثارگران شهرستان آبیک، در گفت وگو با خبرنگار نگاه آبیک، با اشاره به اهمیت خانه در زندگی بشر خاطرنشان کرد: به هر ترتیب خانه در آفرینش و فطرت مجموعه ای بسیار مهم تلقی می شود، آغاز هر حرکتی در انتها با خانه ختم می شود، مصداق بارز این مهم را می توان در زندگی روزمره یافت که هر اقدام روزانه ای در نهایت به حضور در خانه و کانون گرم خانواده منتهی می شود.
این مسئول تصریح کرد: مؤمنان برای انجام مناسک حج به دور خانه خدا و کعبه مکرمه می گردند، همچنین فرزندان معصومین(ع) نیز با عنوان اهل بیت شناخته می شوند، علاوه بر این همواره در احادیث تأکید می شود که خانه مؤمنان در بهشت است.
رئیس هیئت امنای صندوق تعاونی مسکن نیروهای مسلح و ایثارگران شهرستان آبیک، اضافه کرد: خداوند متعال شأن بسیاری برای خانه قائل است تا انسان در آن خانه به آرامش برسد، از این رو خانه در دین مبین اسلامی محلی مقدس شمرده می شود و انوار الهی در آن متبلور می شود.
وی ادامه داد: این که بیان می شود در خانه خود قرآن تلاوت کنید تا فرشتگان از آسمان آن را همچون ستارگانی درخشان مشاهده کنند، خود مهر تأییدی بر اهمیت موضوع خانه است.
نورمحمدی بیان داشت: خانه هایی با ویژگی مذکور اماکنی هستند که انسان هایی بزرگ از آن عروج می کنند، همه ما امیدواریم که خانه های گشایش یافته و تحویل داده شده امروز به زحمتکشان خانواده بزرگ بازنشستگان نیروهای مسلح محلی نورانی و مقدس باشد که در آن انسان هایی بزرگ رشد و نمو یابند.
رئیس هیئت امنای صندوق تعاونی مسکن نیروهای مسلح و ایثارگران شهرستان آبیک، در پایان گفت وگو با خبرنگار نگاه آبیک، اضافه کرد: باید برای جلوگیری از ورود شیاطین به خانه های خود دقتی وافر به خرج دهیم، بی شک وام های تحویلی امروز برای تهیه مسکن محل ذکر اهل بیت(ع) و یاد خداوند متعال خواهند بود تا خانه های بزرگ در بهشت در انتظار اهالی آنها باشد.

منبع: نگاه آبیک

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان