۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین با بودجه دولتی قادر به اداره مدارس نیستیم
کد خبر: ۱۱۷۹۸۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۲۴ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی استان:

با بودجه دولتی قادر به اداره مدارس نیستیم

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در جلسه شورای انجمن اولیا و مربیان و کارگروه ماده ۱۸ سرویس دانش آموزی گفت: همه باید به کمک سرویس مدارس بیایند، باید با کمک اولیا و مدیران مدرسه و سایر نهادهای اثرگذار این بحث را در استان مدیریت کنیم.

 با بودجه دولتی قادر به اداره مدارس نیستیم
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، سمیعی گفت: ظرفیت استفاده از پتانسیل اولیاء بسیار خوب است، در سال قبل این جلوه از مشارکت در ساخت و ساز مدارس کمک شایانی کرده است، باید بر چگونگی فرآیند جلب مشارکت از واولیا نظارت شود.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی استان خاطر نشان کرد: بعضی از هزینه های غیر ضروری را می توان هدفمندشده کاهش داد و هدایت کرد، خود مدیران و اعضای انجمن براساس جهت گیری و نیازسنجی اداره کل مدیریت کنند.
مرتضی سمیعی تصریح کرد: با بودجه دولتی قادر به اداره مدارس نیستیم، باید از مشارکت اولیا در همه جهات استفاده کنیم و از این ظرفیت بزرگ نهایت بهره را ببریم، رسالت آموزش و پرورش استفاده از نخبگان و کسانی است که می توانند آموزش و پرورش را هدایت و حمایت کنند و استفاده حداکثری از تمام ظرفیت ها از جمله اهداف آموزش و پرورش است.
ایشان اضافه کرد: استفاده از سرویس های دانش آموزی باید امنیت روانی برای خانواده ها ایجاد نماید و استفاده از پیمانکاران متعهد و مجرب و دلسوز، لازمه کار است، باید مالیات مربوط به سرویس های دانش آموزی طی یک کارگروه تخصصی، تصمیم سازی و تصمیم گیری شود.
سمیعی در ادامه اظهار داشت: مشارکت انجمن اولیای مدارس در سال گذشته در استان قزوین به مبلغ 300/535/714/26 ریال بوده است که در 4 حوزه کاری شامل آموزشی و پرورشی، بهداشت، عمرانی و رفاهی نقدی مالی مدارس دولتی و نقدی مالی مدارس غیر دولتی هزینه شده است.

انتهای پیام/7008

منبع: آموزش و پرورش قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان