۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین جایگزینی آلوده‌های سیاسی و اخلاقی به جای نیروهای متدین خطرناک است
کد خبر: ۱۱۷۴۳۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۲۳ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

بیانیه جامعه پزشکی

جایگزینی آلوده‌های سیاسی و اخلاقی به جای نیروهای متدین خطرناک است

تغییرات مدیریتی شما شائبه دیکته کردن از سوی جریان تمامیت‌خواه را تقویت کرده است.

جایگزینی آلوده‌های سیاسی و اخلاقی به جای نیروهای متدین خطرناک است
صبح قزوین ، در بیانیه جامعه پزشکی استان قزوین در حمایت از امام جمعه قزوین آمده است:
حضور ارزشمند آیت الله
عابدینی به عنوان یک عالم مجاهد و انقلابی دلسوز به عنوان نماینده مقام معظم رهبری در استان باعث دلگرمی و ایجاد روحیه جهادی مضاعف در تمامی عرصه‌های استان شد و همیشه ایشان با عنایت ویژه تمامی تصمیماتی که به صلاح نظام، کشور و مردم استان بوده را پذیرا بوده‌اند.
در این مقطع حساس که تمامی شخصیت‌ها و جریان‌های دلسوز تغییر استاندار را در آستانه انتخابات مهم مجلسین خبرگان و شورای اسلامی به صلاح استان و نه به صلاح دولت می‌دانستند اما مجددا به تصمیم دولتمردان تدبیر و امید احترام گذاشتند و از آقای فریدون همتی استقبال کردند و ناصحانه و بردارانه وضعیت و سوابق استان و دام‌هایی که بر سر راه ایشان از سوی فتنه انگیزان سیاسی اصلاح طلب گسترده شده است را یادآور شدند.
با کمال تاسف آنچه را دوست نداشتیم اتفاق بیفتد رخ داد و ظرف دو هفته از حضور ایشان در استان به عنوان یک استاندار غیربومی که هرگز سابقه آشنایی اجرایی با استان قزوین نداشته، دست به تغییرات مدیریتی زد که شائبه دیکته کردن به استاندار بیش از مدبرانه عمل کردن به مشام می‌رسد و اتفاقا آنچه تاکنون انجام شده همان لیست منتشر شده شفاهی است.
وضعیت آنچنان تلخ و دور از انتظار بود که نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه قزوین حضرت حجت الاسلام عابدینی با آن که بزرگوارانه از ایشان به نیکی و تدین یاد کرده بود در خطبه‌های نماز جمعه اخیر و در حضور خود استاندار محترم نگرانی جدی خویش را از شیوه انتصابات و تغییرات وی ابراز داشت، بسیار مراقب اطرافیان خود باشید؛ برخی از انتصابات شما استان را نگران کرده است و بهتر است بدانید مردم در جریان اتفاقات قرار دارند و سوابق برخی فتنه‌گران را می‌دانند.
این آلوده‌های سیاسی و حتی اخلاقی اگر بیایند به جای نیروهای متدین بنشینند بسیار خطرناک است. برایمان جای سوال است چه کسی به شما در این انتصابات مشورت داده است؟
ما جامعه پزشکی استان قزوین ضمن حمایت کامل از سخنان ناصحانه نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، به استاندار محترم جناب آقای همتی برادرانه یادآور می‌شویم که جریان زیاده‌خواه استان تنها از شما به عنوان پلی برای رسیدن به خواسته‌های خود، از جمله مهندسی کردن انتخابات، استفاده خواهند کرد و سرنوشت شما بهتر از عاقبت آقای روزبه نخواهد شد.
لذا توصیه دوستانه ما این است که اگر می‌خواهید نام نیکی از خود در استان بر جای بگذارید و منشا خدمات و تغییرات مثبت و ماندگار در قزوین باشید، خود را در دام پهن شده از سوی بدخواهان در لباس دوست، رها نکرده و با بهره‌گیری از مشاورین امین و صادق که در داخل و خارج استان کم نیستند نقشه شوم قدرت‌طلبان مدعی را نقش بر آب کرده و با اقدامات و تصمیمات عاقلانه و اعتدالی کمک کار دولت باشید.
جمعی از فعالان جامعه پزشکی استان قزوین

انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان