۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین جمع آوری بیش از ۸ میلیارد ریال کمک‌ نقدی و غیرنقدی در ۶ ماه نخست سال جاری
کد خبر: ۱۱۵۷۷۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۱۶ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان قزوین خبر داد:

جمع آوری بیش از ۸ میلیارد ریال کمک‌ نقدی و غیرنقدی در ۶ ماه نخست سال جاری

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان قزوین از جمع آوری بیش از ۸ میلیارد ریال کمک‌های نقدی، غیر نقدی و خدماتی در ۶ ماه نخست سال جاری از محل مراکز دولتی و مؤسسات خیریه خبر داد.

جمع آوری بیش از ۸ میلیارد ریال کمک‌ نقدی و غیرنقدی در ۶ ماه نخست سال جاری
غفار رمضانی، معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: بهزيستي استان در راستاي تحقق اهداف سازمان بهزيستي و ارائه خدمات مطلوب به افراد معلول و اقشار نيازمند و آسيب پذير جامعه تلاش مطلوبی در جهت جذب كمك‌هاي نقدي و غير نقدي افراد خير و مردم نيكوكار داشته است.

وی با اشاره به افزایش 4 درصدی جذب مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان افزود: با سازماندهي و ايجاد شرايط ساختاري مناسب،‌ زمينه گسترش و تعميق مشاركت‌هاي مردم فراهم شده است.

رمضانی تاکید کرد: رشد 4 درصدی جذب مشارکت‌های مردمی نسبت به سال گذشته گامی هر چند ناچیز در راستای حمایت از جامعه هدف محسوب می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: بیش از 8 میلیارد ریال کمک‌های نقدی، غیر نقدی و خدماتی در 6 ماه نخست سال جاری از محل مراکز دولتی و مؤسسات خیریه جمع‌آوری شده است.

وی در ادامه بیان کرد: کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع آوری شده در راستای كمك به توسعه و گسترش زمينه‌هاي اشتغالزايي، پشتيباني و هدايت برنامه‌هاي اشتغال و افزايش درآمد هزینه می‌شود.

رمضانی ادامه داد: این مبالغ همچنین به منظور ايجاد فرصت‌هاي برابر و توانمندسازي جامعه هدف تحت پوشش، مسکن مددجویان، تامین جهیزیه، هزینه آموزش، هزینه‌های درمان و معیشت مددجویان اختصاص می‌یابد.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان قزوین عنوان کرد: افزايش انگيزه‌هاي اجتماعي و آگاه سازي جامعه به منظور جلب و جذب افراد و گروه‌هاي داوطلب برای همكاري با سازمان بهزيستي و سازماندهي بر اساس تخصص و توانايي آنان در تامين نيازهاي سازمان و قادرسازي جامعه هدف سازمان همچنین نيازسنجي و اولويت‌بندي براي هزينه و مصرف كمك‌هاي نقدي و غيرنقدي بر اساس نيّات خيرين و نظارت بر اجرای صحیح آن از جمله اقدامات انجام شده توسط بهزیستی است.

وی ادامه داد: نظام اجتماعي و سياسي برای نیل به اهداف به تعاون و مشاركت اعضاي آن نیاز دارد چراکه حفظ دستاوردهاي جامعه انساني در گرو تعاون و مشاركت همه آحاد جامعه است.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان قزوین خاطرنشان کرد: از آنجا که مشاركت يك سازوكار اجتماعي است، سازمان بهزيستي استان قزوین نيز با توجه به تنوع خدمات كه عمده آن نيز در جهت اقشار محروم و نيازمند جامعه صورت می‌گیرد امید آن دارد تا با رونق حضور مردم خیر در جهت حمایت اقشار نیازمند، باعث پایداری و همبستگی بیش از پیش جامعه باشد.

انتهای پیام/7003



دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان