۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین پروژه‌ها تنها با حمایت مدیران به بهره‌برداری می‌رسند
کد خبر: ۱۱۵۶۵۱ نویسنده: شهلا عطایی تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۹ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

رئیس کمیسیون بانوان شورای شهر قزوین:

پروژه‌ها تنها با حمایت مدیران به بهره‌برداری می‌رسند

رئیس کمیسیون بانوان شورای شهر قزوین بیان کرد: تمامی پروژه‌ها اگر در زمان مشخص و تعیین شده خود با حمایت و پیگیری مدیران و کمیسیونهای مربوطه در طول سال پیش بروند، به طور حتم در موعد مقرر به بهره برداری می‌رسند.

پروژه‌ها تنها با حمایت مدیران به بهره‌برداری می‌رسند
شهلا عطایی عضو شورای شهر قزوین در مصاحبه با صبح قزوین ظهار کرد: یکی از مهمترین سیاستهایی که شورای شهر در سال جاری و جدید برای شهرداری تعریف کرده، تأکید بر تدوین برنامه زمان‌بندی برای آغاز و اتمام مناسب طرح‌های و پروژه‌های شهری است.

این عضو شورا یادآور شد: تمامی پروژه‌ها اگر در زمان مشخص و تعیین شده خود با حمایت و پیگیری مدیران و کمیسیون‌های مربوطه در طول سال پیش بروند، به طور حتم در موعد مقرر به بهره برداری می‌رسند و پایان سال در اصلاح بودجه شهرداری مطرح نخواهند شد.

وی با تأکید بر اینکه شورای شهر همواره بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام تأکید داشته، افزود: تکمیل پروژه‌هایی که از قبل تعریف شدند نیز اولویت مهمی است که می‌تواند سرمایه و زمان صرف شده برای آنها را که تاکنون مصرف شده به ثمر رساند.

رئیس کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر قزوین در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه شهرداری با دست‌یابی به درآمدهای پایدار میتواند از رکود و کمبود موانع مالی جلوگیری کند، ادامه داد: توجه به این مهم از دیگر سیاستهایی است که شورا بر اجرای آن در سال جدید تاکید دارد.

عطایی در پایان، توجه به نواحی منفصل شهری و توزیع متوازن خدمات و امکانات شهری را نیز از دیگر تأکیدات شورا برشمرد و افزود: نواحی منفصل شهری همانند مناطق محروم و کمتر برخوردار شهر هستند که لازم است در بودجه شهر ردیف خاصی برای آنها درنظر گرفته شود.
انتهای پیام/6001

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان