۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین فتنه‌های سیاسی نرم دستور کار اصلی دشمنان نظام است
کد خبر: ۱۱۵۵۸۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۶ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه آبیک:

فتنه‌های سیاسی نرم دستور کار اصلی دشمنان نظام است

امام جمعه شهر آبیک با اشاره به این که دشمن در جنگ تحمیلی هیچ غلطی نتوانست بکند، گفت: امروز فتنه‌های سیاسی فوق نرم دستور کار اصلی دشمنان نظام است.

 فتنه‌های سیاسی نرم دستور کار اصلی دشمنان نظام است
به گزارش صبح قزوین ، حجت الاسلام سید ابوتراب موسوی امام جمعه شهرستان آبیک، در خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه که در مسجد ولی عصر(عج) شهر آبیک برگزار شد، گفت: سال‌ ها از فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین می‌ گذرد و حقیقتاً هوشیاری و درایت بی‌ نظیر امام راحل ما از جمله اساسی‌ ترین عوامل در راستای خنثی‌ سازی توطئه‌ های دشمنان برای ضربه‌زدن به نظام بود‌ که با هوشیاری امام راحل بسیج مستضعفین شکل گرفت و مانع این توطئه‌ ها شد.

وی بیان داشت‌: حقیقتاً در اوضاع و احوالی که دشمنان به ویژه آمریکای جنایتکار که سیلی بسیار محکمی از این ملت خورده بود به دنبال راه انداختن یک جنگ نظامی تمام عیار علیه این مملکت بود و قصد داشتند این انقلاب و این ملت را از نطفه خاموش کنند اما بسیج نه‌ تنها توطئه‌ های شیطان بزرگ یعنی آمریکا را به گور برد، بلکه با گذشت ۳۶ سال از این انقلاب، همچنان حافظ ارزش‌ های نظام و انقلاب بوده و مثل کوه استوار مانده و خواهد ماند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان آبیک، بسیج را با زائیده انقلاب دانست و تأکید کرد: اگر ما قدردان بسیج که مولود انقلاب اسلامی است، نباشیم، باید هر لحظه منتظر وقوع حوادث و اتفاقات زیادی برای انقلاب باشیم.

این مسئول با اشاره به احترام به بسیج و بسیجی افزود: احترام به بسیج، احترام به مروت و جوانمردی است و بنابراین بسیجی نیاز به تجلیل و تکریم ندارد و این ما هستیم که به حضور فعال آن‌ ها در تمامی صحنه‌ ها نیازمند هستیم.

امام جمعه شهرستان آبیک، خاطر نشان کرد: ما باید به بسیجیانی که در طول هشت سال دفاع مقدس استقامت و پایداری کردند و اجازه ندادند به مملکت ما آسیبی وارد شود، احترام بگذاریم و امیدواریم نام آن‌ها در تاریخ باقی بماند.

این مسئول با اشاره به این که بسیجیان از دل مردم بلند شده اند، اظهار داشت: در بسیج قشر خاصی مد‌نظر نیست، بسیج متعلق به تمام افراد است و تمام مردم بسیجی هستند و هر کسی که دلسوز نظام، انقلاب و ارزش‌های این نظام باشد در گروه بسیجیان قرار دارد.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه مبارزه با نفوذ از وظایف بسیج و بسیجی است، تصریح کرد: این روز‌ها ما باید بیشتر از گذشته مواظب باشیم و بسیج باید مبارزه با نفوذ را برای مردم تشریح کند، زیرا دشمن به دنبال نفوذ به بدنه این نظام و ملت است و منتظر فرصتی است که از پشت خنجر بزند.

وی در ادامه به شرایط کنونی اسلام و انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران پرداخت و افزود: این دشمنان مخالف جدی جمهوری اسلامی و اسلام و مسلمین هستند، اینان در شرایط کنونی چه اندیشه‌ای دارند برای اضمحلال اسلام و به ویژه ایران و انقلاب اسلامی ایران که خورشید تابنده اسلام ناب محمدی است.

وی با اشاره به اینکه تاریخ انقلاب گواه است که آمریکا و تمامی کشورهای استکباری با ایادی وابسته خود در منطقه و مزدوران و فریب خوردگان داخلی خود تمامی اشکال مختلف تهاجم علیه انقلاب اسلامی ایران را انجام دادند گفت: تهاجم نظامی و سخت، تهاجم تروریستی و نیمه سخت، تهاجم فرهنگی و نرم مهمترین اشکال تهاجم بودند؛ تمامی مطالعات طول تاریخ جنایت وار خود را به کار بستند و تکنولوژی تهاجم به اشکال مختلف به کار گرفتند و در سطح وسیعی از جغرافیای منابع انسانی و ادوات تهاجمی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حمله کردند اما در تمامی این حملات شکست خوردند.

نماینده ولی فقیه در آبیک در پایان گفت: تاریخ این انقلاب، بقای این انقلاب، بالندگی این انقلاب و استحکام آن گواه بر این معناست که جهان استکبار در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران در پرتو هدایت ولایت فقیه شکست خورده است و اکنون با این نگاه به دنبال طرحی خطرناک تر از طرح‌های دیگر هستند.

انتهای پیام/

منبع: نگاه آبیک

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان