۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین آغاز بهره برداری از ۱۰ سوله ورزشی در قزوین
کد خبر: ۱۱۵۵۷۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۵ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین خبر داد

آغاز بهره برداری از ۱۰ سوله ورزشی در قزوین

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین شهرداری قزوین گفت: به منظور رفاه حال شهروندان و توسعه فضاهای ورزشی با اهدای زمین به ارزش سه میلیارد تومان جهت بهره برداری این ۱۰ سوله ورزشی با سپاه مشارکت داشته است.

آغاز بهره برداری از ۱۰ سوله ورزشی در قزوین
به گزارش سرویس فرهنگ و هنر  صبح قزوین ، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: با مشارکت سپاه و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین، 10 سوله ورزشی به مناسبت هفته بسیج در قزوین آغاز و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.
سعید وزیری نژاد افزود: شهرداری قزوین به منظور رفاه حال شهروندان و توسعه فضاهای ورزشی با اهدای زمین به ارزش سه میلیارد تومان جهت بهره برداری این 10 سوله ورزشی با سپاه مشارکت داشته است.
وی اظهار کرد: همچنین در آستانه هفته بسیج، سالن ورزشی فرهنگسرای شهید رجایی با مشارکت بخش خصوصی در محله راه آهن قزوین افتتاح شد که جهت تجهیز این سالن ورزشی بیش از 80 میلیون تومان هزینه شده است که امیدواریم خدمات این سالن ورزشی برای اهالی جنوب شهر مستمر و مداوم باشد.
وی خاطرنشان کرد: افتتاح فاز دوم زمین چمن مصنوعی زمین شقایق ازدیگر برنامه های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در آینده نزدیک است که امیدواریم گام موثری در توسعه ورزش شهر قزوین باشد.
وزیری نژاد از افتتاح سالن ورزشی در حوزه ژیمناستیک در بلوار نورزیان با مشارکت بخش خصوصی خبر داد که این سالن ورزشی با هدف ایجاد نشاط و ارتقای سطح سلامتی مردم به ویژه کودکان و نوجوانان در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.
این مسئول از بهره برداری چمن مصنوعی مصلی جنوب شهر قزوین و سالن ورزشی رو باز ناحیه چوبیندر در زمینی به مساحت 15 هزار متر جهت رفاه حال عمومی شهروندان در آینده نزدیک خبر داد که همزمان با نوروز 95 این مجموعه های ورزشی به شهروندان قزوینی تقدیم خواهد شد.
وی اضافه کرد: امید است با این اقدامات روند توسعه فضاهای ورزشی در کنار فضاهای فرهنگی اتفاق بیفتد، البته بخشی از طرح های توسعه فضاهای ورزشی در قالب بودجه 95 دیده شده است که تقدیم شورای شهر قزوین خواهد شد.
وی در ادامه اختصاص بلیط و سانس استخر، استفاده از سالن ورزشی کوثر، برگزاری مسابقات فوتبال و فوتسال جام رمضان، اعزام به مسابقات کارگری کشوری، ایجاد شرایط تمرین در سالن های ورزشی، از جمله خدمات ورزشی برشمرد که به کارکنان شهرداري هاي و سازمان هاي تابعه ارائه می شود.
گروه ای؛ نایب رئیس هیات فوتبال استان قزوین در این مراسم گفت: در مسابقات فوتبال محلات 98 تیم در رده سنی نونهالان و نوجوانان به مدت 25 روز در زمین شقایق به رقابت پرداختند که والدین، کارشناسان استعداد یاب هیئت فوتبال، مسئولان شهری این مسابقات را همه روزه رصد می کردند.
مجید گروه ای افزود: در پایان مسابقات فوتبال محلات 104 فوتبالیست نونهال و نوجوان استان قزوین استعدادیابی شدند که استعداد هاي كشف شده مسابقات محلات به اردوي استان در رده هاي نونهالان و نوجوانان دعوت مي شوند.
وی کشف بازيکنان نخبه و استعدادهاي پنهان در محلات از جمله اهداف برگزاري مسابقات فوتبال محلات برشمرد و اظهار کرد: اميدواريم در آينده نزديک شاهد حضور فوتباليست هايي در رده تيم ملي از استان قزوين باشيم.
گروه ای از آماده سازی دو چمن مصنوعی و یک زمین چمن طبیعی در زمین شقایق خبر داد و گفت: با وجود این زمین چمن های مناسب سال آینده مسابقات فوتبال در شرایط بهتری برگزار خواهد شد
در پایان مراسم از تیم های برگزیده و مربیان ورزشی سازمان ورزشی شهرداری قزوین تجلیل شد.
انتهای پیام/7003

منبع: روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان