۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین حفظ ارزش‌ها و باورهای مذهبی اصلی ترین تفکر بسیج/ بسیج نماد اقتدار‌، مقاومت و بصیرت ملی است
کد خبر: ۱۱۵۴۶۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۲ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:

حفظ ارزش‌ها و باورهای مذهبی اصلی ترین تفکر بسیج/ بسیج نماد اقتدار‌، مقاومت و بصیرت ملی است

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به اینکه بسیج نماد اقتدار‌، مقاومت و بصیرت ملی است، گفت: این قشر همواره در مقاطع حساس و سخت با خنثی‌سازی توطئه‌های فراروی کشور‌ گام‌های موثری را برداشته است.

حفظ ارزش‌ها و باورهای مذهبی اصلی ترین تفکر بسیج/ بسیج نماد اقتدار‌، مقاومت و بصیرت ملی است
به گزارش سرویس فرهنگی  صبح قزوین ، سردار محمد شاهرخی در مراسم گرامیداشت هفته بسیج که با حضور مسئولان استانی در سالن سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج بیان کرد: تشکیل بسیج در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جلوه‌های الطاف خداوندی و از برکات انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به اینکه بسیج نماد اقتدار‌، مقاومت و بصیرت ملی است اظهار کرد: این قشر همواره در مقاطع حساس و سخت با خنثی‌سازی توطئه‌های فراروی کشور‌ در همه‌ ابعاد مختلف اعم از فرهنگی‌، اقتصادی‌ و اجتماعی‌ گام‌های راهبردی تعیین کننده‌ای را برداشته است.

این مسئول عنوان کرد: سیاست های بسیج تقویت روحیه استکبار ستیزی، ایستادگی و مقاومت، تبیین اقتصاد مقاومتی، معرفی بسیج، نمایش اقتدار و آمادگی بسیج و همچنین تبیین توانمندی ها و ظرفیت ها در جلوگیری از نفوذ دشمن است.

شاهرخی در ادامه هوشیاری در مقابل تلاش دشمن برای نفوذ پیچیده و تدریجی را ضروری دانست و تصریح کرد: مهم ترین و اصلی ترین فکر و دغدغه بسیج، حفظ ارزش ها و باورهای مذهبی و ملی است و تمام فعالیت‌ها در راستای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری بوده و شرایط مناسبی برای فعالیت و شکوفایی مهندسان بسیجی فراهم شده است.

وی خاطرنشان کرد: بسیج فضای نوآوری و شکوفایی را برای عرصه های پیشرفت فراهم کرده و توانمندی های تحسین برانگیز و عظیمی را به نمایش گذاشته است.

این مسئول با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری یادآور شد: بسیج یک فرهنگ است که امیدوارم در رفتار فردی و سازمانی ما جاری باشد تا هیچ قدرتی در دنیا توانایی مقابله با ما را نداشته باشد.

وی همچنین با تاکید بر کنترل قاچاق کالا افزود: مصرف کننده ایرانی در صورتی از کالای داخلی استقبال می‌کند که کیفیت آن افزایش یابد و به دنبال آن صنعت اقتصاد کشور ارتقاء می‌یابد.

انتهای پیام/

منبع: شاخص نیوز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان