۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین روزبه همگام با مدیریت شهری قزوین عمل کرد/ امروز خلق منابع پایدار، هنر ویژه مدیران استان است
کد خبر: ۱۱۵۳۴۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۲۸ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در مجلس:

روزبه همگام با مدیریت شهری قزوین عمل کرد/ امروز خلق منابع پایدار، هنر ویژه مدیران استان است

نماینده مردم قزوین در مجلس با بیان اینکه امروز خلق منابع پایدار، هنر ویژه مدیران استان است، گفت: آقای روزبه، استاندار قزوین در دوران مدیریت خود همگام با مدیریت شهری قزوین عمل کرد.

روزبه همگام با مدیریت شهری قزوین عمل کرد/ امروز خلق منابع پایدار، هنر ویژه مدیران استان است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، داود محمدی، نماینده مردم قزوین در مجلس ظهر امروز(پنج شنبه) در مراسم افتتاح بوستان ملاخلیلا اظهار کرد: وضعیت اقتصادی امروز در کل کشور برای انجام پروژه‌های عمرانی مناسب نیست و از نکات برجسته مدیریت شهری قزوین فعال بودن در افتتاح برنامه‌های عمرانی است.
وی در ادامه افزود: انجام هر پروژه شهری نشاندهنده خدمت رسانی شورای شهر و شهرداری نسبت به مردم است.
این نماینده مجلس ابراز کرد: خلق منابع مدیریت شهری از نکات برجسته‌ای است که با برنامه ریزی حساب شده از طریق مدیران شهردای صورت گرفته و امروز خلق منابع پایدار هنر ویژه مدیران در استان قزوین است.
وی ادامه داد: نکته مهم دیگر در افتتاح بوستان ملاخلیلا اجرای عدالت و توزیع امکانات در مناطق مختلف شهری است؛ این پارک در جنوب شهر قزوین خدمات خوبی را به مردم این منطقه ارائه می‌دهد.
محمدی با بیان اینکه انسجام و پیوستگی مدیریت بین شورا و شهرداری در قزوین بسیار ارزشمند است، گفت: با رصد استان‌های دیگر به خوبی مشخص است که قزوین پویایی و طراوت خاصی نسبت به دیگر مراکز استان‌ها دارد.
وی افتتاح پروژه‌ها به صورت مستمر در استان را از نکات برجسته دانست و بیان کرد: پارک ملاخلیلا دارای ویژگی‌های منحصر به فرد در کشور است و بزرگترین پارک درون شهری استان در مساحت 7 هکتار می‌باشد.
نماینده مردم قزوین در مجلس عنوان کرد: آقای روزبه، استاندار قزوین در دوران مدیریت خود همگام با مدیریت شهری قزوین عمل کرد و برای راه اندازی این بوستان حمایت‌های لازم را از تیم اجرایی این پروژه داشت.
وی در پایان به شعری از واعظ قزوینی در وصف ملاخلیل قاضی که این بوستان به نام وی نامگذاری شده است، برای حضار خواند:
"قزوین که جَنان صفت، جمیل است
از دولت حضرت خلیل است
گر مرتبتی جلیل دارد
از موهبت خلیل دارد"
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان