۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین کوتاهی دولت در تشکیل هیات نظارت بر برجام/ اقدامات غیرکارشناسانه دولت ضربه بزرگی بر پیکره اقتصاد کشور وارد کرده است
کد خبر: ۱۱۵۱۱۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۲۳ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم بوئین‌زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی:

کوتاهی دولت در تشکیل هیات نظارت بر برجام/ اقدامات غیرکارشناسانه دولت ضربه بزرگی بر پیکره اقتصاد کشور وارد کرده است

روح‌الله عباسپور با بیان اینکه بسیاری از خط قرمزهای ترسیم شده در برجام از جانب دولت رعایت نشده است افزود: اقدامات غیرکارشناسانه دولت ضربه بزرگی بر پیکره اقتصاد کشور وارد کرده است.

کوتاهی دولت در تشکیل هیات نظارت بر برجام/ اقدامات غیرکارشناسانه دولت ضربه بزرگی بر پیکره اقتصاد کشور وارد کرده است
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، روح‌الله عباسپور نماینده مردم بوئین‌زهرا و آوج در مجلس با اشاره به تعلل در تشکیل هیات نظارت بر اجرای طرح برجام ابراز کرد: متاسفانه تاکنون دولت بعد از انجام توافق و صدور فرمان مقام معظم رهبری در تشکیل هیات نظارت بر برجام کوتاهی کرده است.

وی با بیان‌ این‌که دولت به چارچوب‌های تعیین شده از جانب رهبری و مجلس بی‌توجهی کرده است، گفت: متاسفانه بسیاری از خط قرمزهای ترسیم شده در برجام از سوی دولت رعایت نشده است؛ دولت تدبیر و امید تشکیل هیات نظارت بر برجام را ایجاد محدودیت در رسیدن به اهداف خود در این زمینه می‌پندارد.

نماینده مردم بوئین‌زهرا و آوج در ادامه گفت: دشمنان هیچ وقت قابل اعتماد نبودند و همیشه به دنبال توطئه و کارشکنی هستند؛ برای جلوگیری از عهدشکنی و سوء استفاده طرف مقابل تشکیل هیات نظارت برجام ضروری است.


دولت تدبیر و امید بر مشکلات اقتصادی کشور افزوده است

عباسپور در رابطه با وضعیت اقتصادی کشور، اذعان داشت: دولت فعلی نه تنها هیچ قدمی در رفع رکود اقتصادی کشور برنداشته است بلکه اقداماتی انجام گرفته که همواره سبب افزایش مشکلات اقتصادی شده است.

وی در ادامه افزود: عوامل بسیاری باعث ایجاد مشکلات و معضلات اقتصادی در داخل شده اما اقدامات غیرکارشناسانه دولت کنونی ضربه بزرگی بر پیکره اقتصاد کشور وارد کرده است.

این مسئول با اشاره به نفوذ در دوران پسا برجام، توضیح داد: دشمن در صدد است به بهانه برجام و ایجاد ارتباط و جلب اعتماد در حوزه های مختلف از نظر اقتصادی، فرهنگی با ایجاد شکاف و تفرقه در داخل کشور نفوذ کند.

وی با اشاره به تلاش‌های بعضی شرکت‌های خارجی برای نفوذ در ایران، هشدار داد: برای مثال مک دونالد با شعار «غذای ارزان» اذهان عمومی خصوصا قشر جوان را به خود جلب کرده تا با برپایی جنگ روانی توسط رسانه‌ها ادعای دروغین گرسنگی ملت ایران را به تصویر بکشد.

عباسپور در پایان با بیان این‌که دشمن از هر راهی برای نفوذ در حوزه جبهه مقاومت استفاده می‌کند، اظهار کرد: دشمن سعی دارد شرایطی را داخل کشور ایجاد کند که به واسطه آن با فشار قدرت‌های غربی، رهبری و هدایت جبهه مقاومت در برابر زیاده‌خواهی‌ آمریکا را تضعیف کند.

انتهای پیام/

منبع: شاخص نیوز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان