۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین مسئولین، مقصر منحل شدن تیم فوتسال کاسپین هستند
کد خبر: ۱۱۵۰۸۶ نویسنده: فاطمه اعتدادی تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۲۱ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

فوتسالیست قزوینی در مصاحبه با صبح قزوین:

مسئولین، مقصر منحل شدن تیم فوتسال کاسپین هستند

فاطمه اعتدادی گفت: متاسفانه امسال تیم فوتسال کاسپین را به دلیل نداشتن بودجه از دست دادیم که تنها مقصر منحل شدن این تیم مسئولین هستند.

مسئولین، مقصر منحل شدن تیم فوتسال کاسپین هستند
به گزارش خبرنگار ورزشی  صبح قزوین ، پیش از این بارها نام فاطمه اعتدادی را شنیده بودیم، دختر قزوینی که بدون شک یکی از برترین بازیکنان چند سال اخیر فوتسال بانوان است. اعتدادی از زمانی که در فوتسال بانوان شناخته شد تا اکنون که یکی از برترین بازیکنان ملی پوش است یک کار را خوب انجام می دهد؛ گلزنی. او تا به حال چندین بار خانم گل رقابت های لیگ فوتسال بانوان داشته است. اعتدادی حتی یک بار مورد توجه یک تیم پرتغالی قرار گرفته اما بنا به دلایلی حاضر نشد برای ادامه فوتسال حرفه ای خود راهی آن سوی آب ها شود.
در ادامه گفتگوی صبح قزوین با این ورزشکار بانوی قزوینی آمده است.

صبح قزوین : در حال حاضر کجا توپ می‌زنید و چند سال است که وارد این رشته ورزشی شده‌اید؟
اعتدادی: در حال حاضر در تیم دانشگاه آزد تهران توپ می‌زنم. 11 سال است که فوتسال را شروع کردم، 10 سال به صورت حرفه‌ای مشغول این ورزش بوده و 7 سال است که وارد تیم ملی شده‌ام.

صبح قزوین : عنوان‌هایی که به صورت انفرادی و تیمی موفق به کسب آن شدید؟
اعتدادی: نائب قهرمانی کره جنوبی آسیا، قهرمانی آسیا در مالزی در سال جاری، قهرمانی غرب آسیا در بحرین، پنجمی دنیا در جام جهانی، بهترین بازیکن در تورنمت روسیه به مدت دو سال، دو سال متوالی خانم گل کشور در لیگ برتر، بهترین بازیکن فوتسال بانوان کشور در لیگ برتر از عنوان‌هایی بود که کسب شد.

صبح قزوین : بعد از کسب قهرمانی‌های متعدد تقدیر از سوی استان انجام شد؟
اعتدادی: در سال‌های پیش استقبال صورت گرفت اما امسال بعد از بازگشت از بحرین تقدیر خوبی از ما نشد. من خود ساکن شهر صنعتی البرز هستم اما هیچ تجلیلی از طرف این شهرستان انجام نشد. هیئت فوتبال در قزوین هدیه کوچکی به من داد اما اصلا در شأن قهرمانی آسیا نبود. اداره ورزش‌وجوانان قول جایزه در تجلیل از قهرمانان را به ما داده است.

صبح قزوین : مشکل کلی ورزش استان از نظر شما چیست؟
اعتدادی: بزرگترین مشکل ورزش قزوین نداشتن حمایت کننده مالی از رشته‌های مختلف ورزش است که این با وجود وضعیت استان و برخوردار بودن از صنعت‌ و شرکت‌های مختلف بسیار تاسف‌بار است. استان قزوین از بازیکنان با استعدادی در تمام رشته‌ها برخوردار است اما متاسفانه مدیران استان در ورزش بسیار کم‌کاری می‌کنند.

صبح قزوین : وضعیت ورزش بانوان استان قزوین را چگونه ارزیابی می‌کنید؟
اعتدادی: ورزش بانوان قزوین بسیار بدتر از ورزش آقایان است و اصلا به آن رسیدگی نمی‌شود، البته وضعیت فوتسال بانوان قزوین نسبت به سال‌های گذشته با تلاش خانم محمودی و تشکیل کلوپ‌ برای سنین پایین، بهتر شده است.

صبح قزوین : نظر شما در مورد شرکت نکردن تیم فوتسال کاسپین قزوین در لیگ برتر چیست؟
اعتدادی: متاسفانه امسال تیم فوتسال کاسپین را به دلیل نداشتن بودجه از دست دادیم که تنها مقصر منحل شدن این تیم مسئولین هستند. چطور ممکن است این شهر با این عظمت و تعداد بی‌شمار شرکت و کارخانه، 150 میلیون تومان برای تیمی که هر سال در لیگ برتر صاحب امتیاز است نداشته باشد. بازیکنان این تیم بلاتکلیف مانده و برخی از آن‌ها فوتسال را کنار گذاشته‌اند. امیدوارم سال بعد این تیم به عرصه مسابقات برگردد.

صبح قزوین : نتیجه مشکل روادید فوتسال بانوان برای سفر تیم ملی به گواتمالا به کجا رسید؟

اعتدادی: رئیس جمهور در مورد اعزام تیم به مسابقات به وزرات ورزش تاکید کرده است. با رایزنی ریاست جمهوری و وزارت ورزش احتمال اعزام زیاد است.

صبح قزوین : از رقم قراردادهای خود در فوتسال بانوان راضی هستید؟

اعتدادی: رقم قرارداد فوتسال بانوان نسبت به اینکه تمرینات در حد آقایان انجام می‌شود بسیار ناچیز است، قرارداد ما بین 20 تا 25 میلیون است. فوتسال بانوان با کسب عنوان قهرمانی آسیا، استقبال و انعکاس آن در کشور باید شرایط آن نیز رو بهبود برود، امیدواریم مسئولین نسبت به بالا بردن قراردادهای ما اقدام کنند.

صبح قزوین : مصدومیتتان به طور کامل بهبود پیدا کرده است؟
اعتدادی: ناحیه چهارسر ران بهتر شده اما کاملا بهبود نیافته است. با این وجود در بازی‌ها حضور پیدا کردم اما تا بهبودی کامل حدودا 3 هفته وقت نیاز دارم.

انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان