۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین یادواره شهدای مدافع حرم برگزار می‌شود
کد خبر: ۱۱۴۹۹۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۱۸ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

به همت حوزه علمیه قزوین؛

یادواره شهدای مدافع حرم برگزار می‌شود

مراسم یادواره شهدای مدافع حرم با حضور خانواده شهدا و مسئولین استان در هفته جاری برگزار می‌شود.

یادواره شهدای مدافع حرم برگزار می‌شود
به گزارش سرویس فرهنگ و هنر صبح قزوین ، حجت الاسلام عباس افشار، مدیر روابط عمومی حوزه علمیه از برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و بزرگداشت اولین مدافع شهید حرم، بسیجی شهید رسول پور مراد در چهارشنبه هفته جاری خبر داد.
مدیر روابط عمومی حوزه علمیه قزوین گفت: این شهید بزرگوار به عنوان مدافع حرم چندی پیش برای دفاع از حریم اهل بیت و مبارزه با تروریست‌های تکفیری به سوریه رفته بود که در حین ماموریت توسط گروه تروریستی و وحشی تکفیری به شهادت رسیده و به یاران شهیدش پیوست.
وی با اشاره به اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه عرصه‌ها خاطرنشان کرد: خوشبختانه امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی یکی از مقتدرترین کشورها محسوب شده و دشمنان این نظام برآمده از خاک شهدا بدانند که چنانچه تهدیدی از سوی آنها شود با پاسخ کوبنده و پشیمان کننده‌ای مواجه خواهد شد.
این مسئول به برگزاری مراسم شهدای مدافع حرم در استان اشاره کد و عنوان داشت: این مراسم روز چهارشنبه ساعت 30/9 و با حضور خانواده شهید پور مراد، با حضور نماینده ولی فقیه در استان، طلاب و روحانیون مدارس علمیه قزوین و مردم ولایتمدار استان در مسجد شیخ الاسلام برگزار می‌شود.
یاداوری می‌شود؛ شهید رسول پور مراد در 26 اسفند 1365 در تاکستان متولد و تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی مهندسی برق گذراند و در تاریخ 20 مهر 94 در دفاع از حرم مطهر حضرت زینب (س) به درجه رفیع شهادت نایل آمد.
این مراسم از سوی مرکز مدیریت حوزه علمیه قزوین برگزار می‌شود.

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان