۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین مبارزه با استکبار جهانی نباید در حد یک شعار باقی بماند
کد خبر: ۱۱۴۶۹۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۷ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین:

مبارزه با استکبار جهانی نباید در حد یک شعار باقی بماند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: برگزاری مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نباید صرفا به روز خاصی محدود و شعاری باشد.

مبارزه با استکبار جهانی نباید در حد یک شعار باقی بماند
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ، کیومرث ایمن، معاون سیاسی فرمانداری قزوین در جلسه هماهنگی برگزاری روز ملی مبارزه با استکبار جهانی که صبح امروز(پنج شنبه) در فرمانداری با اشاره به همزمانی ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا با سیزدهم آبان گفت: این ایام همواره برای مسلمانان برکات بسیاری داشته است و مداحان و سخنرانان اهداف قیام امام را برای مردم بیان و بر لزوم الگوگرفتن از آن حضرت و یاران باوفایش تاکید کنند.
وی در ادامه افزود: حضور پرشور مردم در مراسم ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین و یاران باوفایش نشان می‌دهد روحیه مبارزه با ظلم و مقاومت در برابر استکبار با روحیات و خلقیات ملت ایران عجین شده و دلاورمردی و ایثار رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس نماد عینی این روحیه بوده است.
معاون سیاسی فرمانداری قزوین در ادامه از سیزدهم آبان ماه به عنوان یادآور سه واقعه در تاریخ انقلاب اسلامی یاد و اضافه کرد: شهادت دانش آموزان مسلمان به دست رژیم طاغوت، تبعید امام خمینی و تسخیر لانه جاسوسی از جمله دلایلی است که روز سیزدهم آبان به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است.
در ادامه مرتضی علیخانی، بخشدار مرکزی قزوین هم در این جلسه با بیان اینکه استکبار ستیزی گفتمان امام راحل، انقلاب و مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: بی شک موفقیت‌های اخیر هسته ای و تحقق اراده ملت ایران در این مذاکرات مرهون روحیه استکبار ستیزی و مقاومت مردم طی سال‌های پس از پیروزی انقلاب بوده است.
وی افزود: پافشاری ملت ایران بر حقوق خود و شجاعت تیم مذاکره کننده هسته ای موجب شد تا قدرت‌های جهانی ضمن به رسیمت شناختن خواسته های کشورمان بر مشروعیت ایران اسلامی در این زمینه اذعان کنند.

برگزاری مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در خیابان شهدا

همچنین حجت الاسلام قابل، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هم گفت: برگزاری مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نباید صرفا به روز خاصی محدود و شعاری باشد.
وی ادامه داد: بلکه باید نسبت به تبیین و تحلیل محتوایی این گفتمان در بین مردم به ویژه از طریق تریبون‌های نماز جمعه، هیات های مذهبی و استفاده از ظرفیت رسانه‌ها به ویژه در فضای مجازی اقدام گردد تا این روحیه در زندگی مردم ساری و جاری شود.
این مسئول با اشاره به توطئه استکبار جهانی در جهت ایجاد تفرقه در بین مسلمانان گفت: امروز استکبار جهانی با راه اندازی گروه‌های تروریستی و تبلیغات رسانه ای سعی دارد با شبهه افکنی در بین مسلمین تفرقه ایجاد کند که همه به ویژه مداحان و سخنرانان و هیات‌های مذهبی وظیفه دارند در ایام عزاداری ماه محرم با رعایت شوونات دینی و با بهره گیری از آموزه‌های فرهنگ شیعی توطئه دشمنان را خنثی کنند.
همچنین عباس کاظمی، فرمانده سپاه امام حسن(ع) قزوین نیز با تاکید بر لزوم استفاده از تمامی امکانات به منظور ترویج گفتمان مبارزه با استکبار تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی و رشد همه جانبه بیداری اسلامی در منطقه منافع استکبار جهانی به خطر افتاده است که آنها سعی دارند با دسیسه‌های مختلف منافع خود را با تفرقه افکنی در بین ملت‌های مسلمان و جنگ افروزی حفظ کنند.
در ادامه این جلسه در خصوص نحوه برگزاری مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در قزوین بحث و تبادل نظر و بر لزوم مشارکت و آگاهسازی آحاد مردم درباره این مناسبت انقلابی تاکید شد.
مراسم روز ملی مبارزه با استکبار از ساعت 9 صبح روز سیزدهم آبان در خیابان شهدای قزوین برگزار می‌شود.
انتهای پیام/2002

منبع: روابط عمومی فرمانداری قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان