۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین شهروندان هنگام استفاده از تاکسی در ترددهای درون شهری به آرم و کد آن توجه کنند
کد خبر: ۱۱۴۶۲۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۶ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین:

شهروندان هنگام استفاده از تاکسی در ترددهای درون شهری به آرم و کد آن توجه کنند

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: با توجه به اینکه برخی از تاکسی های شهرک های اقماری شهر قزوین در داخل شهر قزوین اقدام به جابجایی مسافر می کنند از شهروندان تقاضا می شود هنگام استفاده از تاکسی در ترددهای درون شهری به آرم و کد آن توجه کنند.

شهروندان هنگام استفاده از تاکسی در ترددهای درون شهری به آرم و کد آن توجه کنند
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، عبدالعلی دربندی زاده افزود: شهروندان محترم باید دقت داشته باشند قبل از سوار شدن به خودرو به پلاک آن توجه کنند.
وی عنوان کرد: در برخی از موارد مشاهده می شود که تاکسی های شهرک های اقماری قزوین مانند محمودآباد نمونه و محمدیه در داخل شهر قزوین نسبت به جابجایی مسافر اقدام می کنند.
سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین تصریح کرد: از شهروندان تقاضا می شود در ترددهای درون شهری خود از سوار شدن به این خودروها خودداری کرده و از تاکسی های تحت نظارت سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین استفاده کنند.
دربندی زاده خاطرنشان کرد: تاکسی های تحت نظارت این سازمان با آرم مخصوص سازمان مشخص شده اند و تنها در صورتی که شهروندان از این تاکسی ها برای ترددهای خود استفاده کنند اگر وسایل شخصی خود را در تاکسی جا گذاشته باشند می توانند برای دریافت آن به سازمان مراجعه کنند.
وی با بیان اینکه استفاده از تاکسی در ترددهای درون شهری موجب حفظ امنیت مسافران به ویژه کودکان و زنان می شود، گفت: در صورت استفاده از خودروها و تاکسی های دیگری که در داخل شهر قزوین اقدام به جابجایی مسافر می کنند، اگر وسایل شخصی شهروندان در داخل خودرو جا بماند، سازمان تاکسیرانی هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.
سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین یادآور شد: از شهروندان تقاضا می شود شکایات خود را از طريق شماره تلفن 33848 داخلي 110 و يا شماره پيام كوتاه 30007133 و همچنين پیشنهادات و انتقادات خود در خصوص نحوه خدمات دهی سازمان تاکسیرانی را از طریق شماره تلفن33848 داخلی 119 و120 و يا شماره پیام كوتاه 30008464 به روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین ارائه دهند.


انتهای پیام/7008

منبع: تاکسیرانی قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان