۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین ۱۱۷۵۵ نفر معلم قزوینی در آزمون نیمه حضوری مهارت های زندگی شرکت کردند
کد خبر: ۱۱۴۳۵۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۲۶ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

همزمان با آغاز سال تحصیلی ۹۵-۹۴

۱۱۷۵۵ نفر معلم قزوینی در آزمون نیمه حضوری مهارت های زندگی شرکت کردند

سالار قاسمی گفت: هدف برگزاری آزمون مهارت را ایجاد عدالت آموزشی ، ارتقاء سطح علمی معلمان و آشنایی معلمان با روش های برخورد با اضطراب و استرس عنوان نمودند.

۱۱۷۵۵ نفر معلم قزوینی در آزمون نیمه حضوری مهارت های زندگی شرکت کردند
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: آموزش و پرورش با توجه به تأثیر عمیقی که در جامعه دارد و هم به جهت تعداد بسیار زیاد کادر آموزشی و اداری نیازمند منطبق ساختن خود با علم و اطلاعات روز می باشد، مدیران و معلمان هر کدام نیازمند آموزش هایی مؤثرمی باشند، آنچه در طراحي و اجراي آموزش ضمن خدمت اهميت فوق ‌العاده‌ای پيدا مي كند، ارزيابي اثربخشي اين نوع آموزش هاست كه بتوان با تحلیل نتایج به دست آمده ، آموزش هاي تكميلي و جهت داري را طراحي كرد.
وی خاطر نشان کرد: آموزش ضمن خدمت یکی از روش های آموزشی است که در هر سازمان به شیوه ای متفاوت از هم ارائه می شود. لذا ارائه تعریف واحدی از آن تقریباً غیر ممکن است، از موارد تأثیرگذار و قابل توجه در آموزش های ضمن خدمت ، مبنا ارتقای موقعیت حرفه ای و شخصی فرهنگیان، با دانش و مهارت های روز می باشد.
سالار قاسمی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: آموزش و پرورش به دلیل اینکه زیر بنای تربیت نیروهای سایر سازمان های اجتماعی است از اهمیت زیادی برخوردار است و به همین دلیل مدیران و کارکنان آن نیازمند دانش و تجربه کافی می باشند. یعنی مدیران و کارکنان علاوه بر تعهد و شایستگی باید به دانش روز هم مجهز باشند و در همپایی با تحولات یعنی با استفاده از آموزش های ضمن خدمت، دانش، مهارت و تجربه خود را بالا برده و زمینه ساز تربیت مدیران و کارکنان متعهد و با کیفیت برای سازمان های دیگر شده و رشد جامعه را سبب گردند.
ایشان تصریح کرد: آزمون مهارت های زندگی در 36 پایگاه و در 14 منطقه استان برگزار شد و 11755 نفر در این آزمون شرکت کردند که از این تعداد، 4634 نفر مرد و 7121 نفر زن بودند، همچنین 140 نفر عوامل اجرایی شامل ناظرین ، مدیران دوره ، مراقبیین ، مسئولین فنی و خدمات در برگزاری این دوره یاری نمودند.
سالار قاسمی اضافه کرد: این آزمون، دومین آزمون نیمه حضوری است که فرهنگیان با تهیه سی دی آموزشی در قالب نرم افزار مربوطه و حضور در کلاس های رفع اشکال، در آن شرکت کردند.
این مقام مسئول در پایان یادآور شد: آزمون قبلی تحت عنوان جاذبه و دافعه اسلامی با قریب به 11500 نفر شرکت کننده برگزارشد و به تمامی پذیرفته شدگان در آزمون همچون دوره های گذشته گواهی آموزش ضمن خدمت اعطاء شد.


انتهای پیام/7008

منبع: آموزش و پرورش قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان