۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین جنگ در محور مقاومت دفاع از نظام و کیان جمهوری اسلامی است
کد خبر: ۱۱۴۱۷۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۲۰ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه شهر الوند:

جنگ در محور مقاومت دفاع از نظام و کیان جمهوری اسلامی است

حجت الاسلام و المسلمین طهماسبی در جلسه شورای اداری شهرستان البرز عنوان کرد: جنگ در محور مقاومت دفاع از نظام و کیان جمهوری اسلامی است و ما توانسته ایم بدون گسیل هیچ گونه نیروی نظامی و با مشاوره مستشاری؛ از منافع خود دفاع کنیم .

جنگ در محور مقاومت دفاع از نظام و کیان جمهوری اسلامی است
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین طهماسبی امام جمعه شهر الوند، در جمع مسئولان و مدیران ادارات و نهادهای شهرستان البرز، ضمن ادای احترام به مقام مشامخ شهدای دفاع مقدس، جانباختگان فاجعه منا و شهدای مقاومت اسلامی؛ شهادت سردار شهید سرلشگر حسین همدانی را تبریک و تسلیت گفت.

وی ادامه داد: شهادت سردار همدانی ها در ادامه راه شهدای والامقامی همچون بروجردی، همت، باکری و متوسلیان بوده و نشانگر آن است که باب شهادت بروی مشتاقان بسته نیست.

طهماسبی با اشاره به سخنان اخیر دریابان شمخانی دبیر شورای عالی امنیّت ملی افزود: جنگ در محور مقاومت دفاع از نظام و کیان جمهوری اسلامی است و ما توانسته ایم بدون گسیل هیچ گونه نیروی نظامی و با مشاوره مستشاری؛ از منافع خود دفاع کنیم .

امام جمعه شهر الوند عنوان کرد: دنیای استکبار با ایجاد جنگ نیابتی در اطراف کشور، قصد داشت تا در نهایت جمهوری اسلامی ایران را به چالش بکشد، اما تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری، تلاش سلیمانی و همدانی ها موجب شد تا این توطئه نیز در نطفه خفه شده و مقابل، ما آنها را به چالش بکشانیم.

حجت الاسلام و المسلمین طهماسبی در ادامه سخنان خود با اشاره به واقعه ناگوار منا تصریح کرد: یکی از علل بوجود آمدن این حادثه دیدگاه وهابیّت نسبت به دیگر مسلمانان بویژه تشیّع است اضافه کرد: یکی از اصول اولیّه وهابیّت تکفیر دیگر مسلمانان بوده و آنان معتقدند که باید تمام آثار و قبور اسلامی را همانند بقیع با خاک یکسان کرد.

دکتر طهماسبی اظهار داشت: وهابیّت ساخته دست انگلستان است؛ زیرا آنان ابن سعود را با محمد ابن عبد الوهاب پیوند دادند و شرط حکومت بر عربستان را ساخت یک دین جدید برای تخریب درونی اسلام عنوان کردند که آل سعود برای انجام این وظیفه و حکومت بر عربستان، تا کنون تلاش های بسیاری را انجام داده است.

طهماسبی با تبیین مغالطه وهابیّت در خصوص عدم تخریب قبور ۲ تن از خلفای اهل سنت و پیامبر اسلام(ص) بیان داشت: از آنجایی که وهابیّون مسلمانانی را که وهابی نیستند کافر میدانند، نسبت به کمک رسانی به حجاج بیت الله الحرام اقدامی نکرده و نظاره گر جان دادن آنها بوده اند.

وی خاطر نشان ساخت: عربستان سعودی جانباختگان دیگر کشور ها را بدون اجازه دفن کرد، اما کلام مقتدارنه مقام معظم رهبری و چوب تر جمهوری اسلامی ایران، این حیوانات لایعقل را بر سر عقل آورد تا آنان در انتقال پیکر جانباختگان و مجروحان این جنایت نابخشودنی همکاری کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان البرز در بخش دیگری از سخنان خود، ضمن تأکید بر حفظ وحدت ، همدلی و همزبانی در کشور اذعان داشت: درست است که در داخل کشور اختلاف نظر هایی وجود دارد، اما ما در مقابل دنیای خارج همانند یک ید واحده هستیم و بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، حفظ وحدت را از اوجب واجبات می دانیم.

انتهای پیام/

منبع: ندای البرز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان