۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین نبود سفارتخانه گواتمالا درایران دلیل تاخیردر صدور روادید فوتسالیست ها
کد خبر: ۱۱۴۱۳۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۱۹ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

کفاشیان خبر داد

نبود سفارتخانه گواتمالا درایران دلیل تاخیردر صدور روادید فوتسالیست ها

رییس فدراسیون فوتبال گفت: گواتمالا در ایران سفارتخانه ندارد و همین مساله موجب تاخیر در کسب روادید برای فوتسالیست ها به منظور شرکت در جام جهانی کوچک فوتسال در این کشور شده است .

نبود سفارتخانه گواتمالا درایران دلیل تاخیردر صدور روادید فوتسالیست ها
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، علی کفاشیان امروز (یکشنبه ) در حاشیه نخستین نمایشگاه دستاوردهای استعدادیابی فدراسیون های ورزشی در گفت وگو با ایرنا گفت: ما همه تلاشمان را برای اعزام تیم ملی فوتسال زنان به رقابت های جام جهانی کوچک در گواتمالا انجام می دهیم اما این کشور در ایران سفارتخانه ندارد.
وی در مورد اینکه آیا برنامه ای برای آماده سازی تیم ملی فوتسال زنان دارد ، گفت: زمان خیلی کمی تا اعزام به این مسابقات وجود دارد و امکان هماهنگی برای اعزام به مسابقات دوستانه یا دعوت از تیم های سایر کشورها برای انجام دیدارهای تدارکاتی در کشور کم است اما تلاش می کنیم در صورت امکان تیم هایی از روسیه یا بلاروس برای انجام دیدارهای تدارکاتی تیم ملی فوتسال زنان به ایران دعوت کنیم.
وی خاطرنشان کرد: تیم ملی فوتسال زنان پتانسیل خوبی دارد و با توجه به کسب عنوان قهرمانی آسیا توانایی کسب نتایج خوب در جام جهانی کوچک را دارد اما تمام اینها منوط به آماده شدن روادید کاروان اعزامی به گواتمالا است.
مسابقات جام جهانی کوچک فوتسال زنان آذر ماه امسال در کشور گواتمالا برگزار می شود . سال گذشته این رقابت ها در ونزوئلا برگزار شد و فدراسیون فوتسال به دلیل دوری این کشور از ایران و خستگی تیم ملی از این سفر طولانی تیم ملی را به این مسابقات اعزام نکرد.

انتهای پیام/7008

منبع: ایرنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان