۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین برگزاری دوره آموزشی سلامت اداری
کد خبر: ۱۱۳۸۷۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۱۱ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

فرماندار شهرستان البرز خبر داد

برگزاری دوره آموزشی سلامت اداری

فرماندار شهرستان البرز گفت: دوره آموزشی سلامت اداری ویژه مدیران شهرستان البرز برگزار شد.

 برگزاری دوره آموزشی سلامت اداری
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، صبح امروز(شنبه) دوره آموزشی سلامت اداری در شهرستان البرز ویژه مدیران شهرستان و کارکنان فرمانداری، با حضور مدیر کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری در فرمانداری البرز برگزار شد.
غلامرضا حسن پور، فرماندار شهرستان البرز در حاشیه برگزاری دوره آموزشی سلامت اداری اظهار کرد: آشنایی با وظایف سازمانی توسط یک کارمند بسیار مهم است و هر کارمند پیش از پذیرش هر کاری می‌بایست به دانش آن مجهز شود تا جوانب حقوقی کار را روشن و اقدام نماید.
وی در ادامه افزود: فلسفه برگزاری چنین دوره‌هایی این است که در مواردی گاهی ناخواسته اجرا قوانینی از سوی مدیران و کارمندان مورد غفلت قرار می‌گیرد.
این مسئول ادامه داد: می‌توان با یادآوری و تبیین مقررات توسط اساتید امر یادآوری شده و کارمندان دولت را در انجام وظایف محوله با حقوق و مطالبات قانونی خویش نیز آشنا سازد.
وی در پایان ضمن تشکر از حضور مدیرکل دفتر بازرسی استانداری یادآور شد: این دوره آموزشی با هدف کمک به سالم سازی محیط اداری، ارتقا سلامت نظام اداری برگزار شده است، امید آن می‌رود در آینده نزدیک جامعه اداری پاک بدور از فساد اداری داشته و در چارچوب شعائر و ارزشهای اسلامی و عمل به منویات مقام معظم رهبری گام برداریم.
انتهای پیام/2002

منبع: روابط عمومی فرمانداری شهرستان البرز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان