۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین شعار ولایتی حضرت معصومه(س) قال الصادق و قال الباقر(ع) بود
کد خبر: ۱۱۱۶۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری:

شعار ولایتی حضرت معصومه(س) قال الصادق و قال الباقر(ع) بود

آیت الله اسلامی: شعار ولایتی حضرت معصومه(س) قال الصادق و قال الباقر(ع) بود.

شعار ولایتی حضرت معصومه(س) قال الصادق و قال الباقر(ع) بود
به گزارش صبح قزوین به نقل از آوای آوج، آیت الله علی اسلامی در محل مسجد فاطمیه شهر آبگرم ضمن تبریک فرا رسیدن دهه کرامت بیان کرد: در سالروز ولادت دختر حضرت موسی ابن جعفر (ع) هستیم که پناهگاه همه مسلمانان هستند این بانوی مکرمه وقتی مسیر حرکت را به دیدار برادر بزرگوار خود امام رضا(ع) طی می کرد در شهر ساوه بیمار شد و به سمت شهر قم که می فرمود: «قم آشیانه حضرت رسول(س) است»عزیمت نمود.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه حضرت معصومه(س) مایه خیرات و برکات فراوانی برای امت های مسلمان است اظهار داشت: چه بزرگانی در سایه ولایت ادمه معصومین تربیت شده اند حوزه دین ، قال الصادق و قال الباقر(ع) در شعار ولایتی حضرت معصومه(س) بوده است.
اسلامی افزود: در روایات آمده است چون قبر حضرت زهرا(س) مخفی می باشد به زیارت قبر حضرت معصومه(س) در قم بروید ؛ آنجا شهری است که پایگاه تبلیغ دین خواهد شد و هم اکنون نیز مراجع بزرگ عالم تشییع به تبلیغ علوم دینی می پردازند.
امام جمعه تاکستان عنوان کرد: دختر بزرگواری به نام نفیسه در کشور مصر بارگاه دارد که زیارتگاهش مانند حضرت معصومه(س) است ؛ کرامت و برکات فراوانی از این بانوی بزرگوار مشاهده شده که از جمله آن در جنگ اعراب با اسرائیل بود که موجب شد با دو رکعت نماز خواندن در این بارگاه به لطف خداوند متعال پیروزی هایی نصیب اعراب شود.
آیت الله علی اسلامی به استفتائی از آیت الله خویی(ره) در باب زیارت امام رضا(ع) اشاره کرد و افزود: این مرجع بزرگ شیعیان زیارت امام رضا(ع) را افضل تر از زیارت امام حسین(ع) می دانستند.
وی ادامه داد: همه ما باید سعی کنیم در طول سال یک الی دو بار با زیارت مرقد مطهر امام رضا(ع) برویم زیرا آن حضرت از افتخارات شیعیان و ایران اسلامی است.
اسلامی با اشاره به اینکه از میلاد حضرت معصومه(س) تا میلاد هشتمین اختر امامت و ولایت دهه کرامت نامگذاری شده است گفت: باید برنامه های این دهه را با شور و شکوه هر چه بیشتر به انجام برسانیم.
نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فرا رسیدن هفته حج بیان کرد: یکی از اعمال مسلمانان انجام مراسم حج است که امروزه خانواده ها نسبت به گذشته بیشتر انجام می دهند این نیز جای شکر دارد.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان