۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین احیاء وصایای شهدا جامعه را به سمت پیشرفت می کشاند
کد خبر: ۱۰۸۶۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان آوج:

احیاء وصایای شهدا جامعه را به سمت پیشرفت می کشاند

حجت الاسلام رحیمی با اشاره به اینکه شهدا واقعیت های بسیاری را به جهانیان ثابت کردند گفت:احیاء وصایای شهدا جامعه را به سمت پیشرفت می کشاند.

احیاء وصایای شهدا جامعه را به سمت پیشرفت می کشاند
به گزارش صبح قزوین به نقل از آوای آوج، حجت الاسلام ابوالقاسم رحیمی در مراسم یادواره شهدای روستای اردلان شهرستان آوج ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیده طاهره هاشمی بیان کرد: امر به معروف یک واجب الهی است که باید در جامعه احیاء شود لذا برکات و حسنات آن می تواند در پیشرفت و اعتلای کشور تاثبر گذار باشد.
وی با اشاره به مساله حجاب در جامعه اسلامی اظهار داشت: دشمنان و استکبار جهانی با حجمه تبلیغات ضد فرهنگی که در غالب جنگ نرم انجام می گیرد قصد از بین بردن اعتقادات و باورهای جوانان ما دارد در رابطه با خواهران جامعه نیز حجاب را مورد ضربه زدن قرار داده اند.
رحیمی افزود: زنان و خوهران جامعه اسلامی ما باید با رعایت حجاب اسلامی که مورد تاکید شهدا نیز بوده است این حربه و توطئه دشمنان را برملا کنند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان آوج تصریح کرد: مهمترین حمله دشمن در زمینه تهاجم نرم متوجه جوانان و نوجوانان است لذا این قشر جامعه باید تمام توان خود را به کار بگیرد و با الگو قرار دادن آن گلگون کفنان راه و مسیر آن ها را به سمت رشد و تعالی جامعه طی کنند.
حجت الاسلام ابوالقاسم رحیمی با تاکید بر اینکه جنگ هشت ساله ما واقعیت های بسیاری را برای جهانیان ثابت کرد گفت: وقتی نوجوان 13 ساله بر خود نارنجک می بندد آیا هدفی جزء شهادت در راه دین دارد؟ که این کار را با جان دو دل انجام می دهد.
وی خاطرنشان کرد: آنچه موجب شد تا شهدای ما راه حق و حقیقت را طی کنند عمل به قرآن و تاسی از سیره معصومین بود که جبهه ها را محلی برای خود سازی معنوی برای خودشان ساخته بودند.
رحیمی پیرامون اینکه شهدا سربازانی برای امام زمان(عج) بودند بیان کرد: آنچه امروز بر ما وظیه است تبعیت کردن از ولایت فقیه می باشد تا بتوانیم خودمان را برای سربازی مولا و مقتدایمان امام عصر(عج) آماده کنیم.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان آوج اظهار داشت: سرباز امام زمان(عج) بودن با عمل کردن بدست می آید یعنی اینکه بتوانیم خودمان را آن قدر از نظر معنوی بسازیم که از نفوذ شیطان درونی و بیرونی خودداری کنیم.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان