۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین زنگ مهر در مدارس استان قزوین طنین انداز شد
کد خبر: ۱۰۴۴۵۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۱ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

با حضور مشاور وزیر آموزش و پرورش؛

زنگ مهر در مدارس استان قزوین طنین انداز شد

در نخستین روز از بازگشایی مدارس، زنگ مهر در مدارس استان قزوین با حضور مسئولان کشوری و استانی نواخته شد.

 زنگ مهر در مدارس استان قزوین طنین انداز شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، مراسم نمادین آغار بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید، صبح امروز با حضور نمایندگان کشوری و استانی در مرکز آموزشی دخترانه فرزانگان قزوین برگزار شد.
مرتضی روزبه، استاندار قزوین در این مراسم با آرزوی موفقیت برای دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید اظهار کرد: تا می‌توانید در راستای کسب علم و دانش تلاش کنید و احترام والدین و اساتید را در رأس برنامه‌های خود قرار دهید.



داوود محمدی، نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با اشاره به حدیثی از امام علی(ع) که دانش، سلطنت و قدرت است، اظهار کرد: در دنیای کنونی کشورهای صاحب علم و دانش از جایگاه بالایی در دنیا برخوردارند.
وی افزود: در برهه ای از زمان کشورهای دارای توان نظامی بالا به عنوان کشورهای برتر مطرح بودند و زمانی کشورهای دارای قدرت اقتصادی و در ادامه کشورهای مسلط به علوم جدید و فنون رایانه‌ای جزء کشورهای قدرتمند به شمار می آمدند.


محمدی خاطر نشان کرد: در حال حاضر برخورداری از منابع انسانی غنی، عالم و فرهیخته جزء معیارهای برتری کشورهای جهان محسوب می‌شود که امیدواریم با تلاش و همت و دانش شما دانش‌آموزان، جمهوری اسلامی ایران رتبه برتر را در دنیا به خود اختصاص دهد.
حجت الاسلام حسینی دیگر نماینده مردم قزوین در مجلس در این مراسم خطاب به دانش‌آموزان عنوان کرد: شما آینده سازان این مملکت هستید و کشور زمانی ساخته می‌شود که از علم و دانش بالایی برخوردار باشد و مقام معظم رهبری نیز همواره به این موضوع تاکید دارند.


وی بیان کرد: در حال حاضر صادرات علم در دنیا جایگاه ویژه‌ای دارد که با دانش‌افزایی شما دانش‌آموزان در همه عرصه‌ها، بیش از پیش محقق خواهد شد.
در ادامه سالار قاسمی، مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به شعار سال تحصیلی جدید اضافه کرد: شعار امسال در پنج کلید واژه برنامه ریزی، تحول مدیریت، نظارت، مشارکت، نشاط و نماز تدوین شده است و تلاش می کنیم تا با مشارکت همه همکاران آن را محقق سازیم.
وی افزود: برای ایجاد تحول در جامعه در ابتدا باید از خود شروع کرد ضمن اینکه در مدرسه فاقد نشاط نمی توان کار علمی و معنوی مطلوبی انجام داد.
قاسمی تاکید کرد: نشاط علمی و صلاة دو کلید واژه مهم دستیابی به موفقیت در زندگی است که امیدواریم شما دانش‌آموزان سال تحصیلی خود را با آن شروع کنید.
در پایان مراسم نمازخانه دبیرستان فرزانگان قزوین با حضور مسئولان حاضر افتتاح شد.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان