۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین سيزدهمين كنفرانس سيستم هاي فازي ايران برگزار شد
کد خبر: ۱۰۳۳۹ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

در دانشگاه آزاد اسلامي قزوين؛

سيزدهمين كنفرانس سيستم هاي فازي ايران برگزار شد

کنفرانس سیستم های فازی ایران با هدف پیشبرد مرزهای دانش، ایجاد فضای مناسب جهت گردهمایی دانشمندان، محققان و دانشجويان است.

سيزدهمين كنفرانس سيستم هاي فازي ايران برگزار شد
به گزارش صبح قزوين، برزويي رئيس انجمن فازي ايران در سيزدهمين كنفرانس سيستم هاي فازي ايران كه در دانشگاه آزاد اسلامي قزوين آغاز شد گفت: از سال 2000 ميلادي تا كنون اقدامات خوبي در زمينه سيستم هاي فازري صورت گرفته كه نتيجه آن جايگاه سومي ايران بعد از چين و هند است.
برزويي اظهار كرد: از يك هزار و 200 مقاله ارسال شده به سيزدهمين كنفرانس سيستم هاي فازي ايران 350 مقاله پذيرفته شده كه 200 مقاله به صورت سخنراني و مابقي به صورت پوستر ارائه مي شود.
زاهدي رئيس كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس شوراي اسلامي حركت نكردن به سمت شركت هاي دانش بنيان را يك خلاء جدي عنوان كرد و افزود: طبق قانون بايد 300 هزار ميليارد ريال به صندوق حمايت از اين شركت ها واريز شود كه تا كنون 800 ميليارد ريال واريز شده است.
زاهدي پژوهش را نياز امروز كشور دانست و بيان كرد: با وجود تحريم هاي ناجوانمردانه از سوي غرب، جمهوري اسلامي ايران توانسته در توليد علم از جايگاه خوبي در جهان برخوردار باشد.
نظريه فازي به عنوان يك ابزار قدرتمند در حوزه هاي مهندسي براي حل مشكلات ناشي از عدم قطعيت و نبود اطلاعات كافي براي توسعه سيستم هاي اجتماعي، زيستي، صنعتي و اقتصادي مورد استفاده قرار مي گيرد.
سيزدهمين كنفرانس سيستم هاي فازي تا 7 شهريور ماه در دانشگاه آزاد اسلامي قزوين برگزار مي شود.
کنفرانس سیستم های فازی ایران با هدف پیشبرد مرزهای دانش، ایجاد فضای مناسب جهت گردهمایی دانشمندان، محققان، کارآفرینان، کارشناسان صنعتی و دانشجویان و به منظور ارائه فعالیت های تحقیقاتی و آخرین دستاوردهای علمی و صنعتی و تبادل نظر علمی و فنی برگزار شده است.
انتهاي پيام/ 3003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان