۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین جوان شدن پرسپولیس اشتباه بود/ جام حذفی تنها فرصت است
کد خبر: ۱۰۱۰۵۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۲۹ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

آشتیانی:

جوان شدن پرسپولیس اشتباه بود/ جام حذفی تنها فرصت است

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، گفت: جوان شدن پرسپولیس در فصل جاری غیر اصولی و یک تصمیم اشتباه بود.

جوان شدن پرسپولیس اشتباه بود/ جام حذفی تنها فرصت است
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین ، ابراهیم آشتیانی در رابطه با شرایط پرسپولیس در فصل جاری، گفت: پرسپولیس از نظر فنی شرایطی ندارد که در لیگ در کورس قهرمانی باشد. پرسپولیس بازیکن جوان زیاد دارد و این مساله به نقطه ضعف تیم تبدیل شده است.
وی ادامه داد: بزرگترین مشکل پرسپولیس در حال حاضر مساله روحی و روانی است و این مساله را کاملا از سبک بازی بازیکنان می توان فهمید.
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، گفت: برانکو هنوز نتوانسته این را درک کند که هواداران پرسپولیس تحمل این همه شکست را ندارد. این تیم از ابتدا نباید به یکباره جوان می شد و این تصمیمی اشتباه بود.
وی در خصوص دیدار پرسپولیس و ملوان در جام حذفی، تصریح کرد: در تهران شرایط برای پرسپولیس بسیار متفاوت است و حضور هواداران در کار این تیم تاثیر مثبت می گذارد.
وی تاکید کرد: قطعا شانس پرسپولیس برای موفقیت در جام حذفی بسیار بیشتر از لیگ برتر است. سرخپوشان در لیگ برتر شانسی برای کسب سهمیه ندارند و به اعتقاد من جام حذفی تنها شانس برای آسیایی شدن است.
آشتیانی خاطر نشان کرد: متاسفانه به خاطر عملکرد ضعیف پرسپولیس هرسال تعدادی از هواداران خود را از دست می دهیم و امیدوارم مسئولان ورزش فکری اساسی برای این تیم کنند.
وی با اشاره به مشکلات ریشه ای پرسپولیس، گفت: متاسفانه در چند سال اخیر مدیرانی به پرسپولیس آمدند که جایگاهشان در راس مدیریت این باشگاه نبود. تمام این مسایل را به مسئولان ورزش ایران گفتم اما گوش شنوایی وجود نداشت.
عضو اسبق هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با انتقاد از اعضای فوتبالی هیات مدیره این باشگاه، اظهار کرد: تیم فوتبال پرسپولیس بزرگترین لطمه را از دوستانی خورد که خودشان فوتبالی بودند.
وی تصریح کرد: این کاش پرسپولیسی های عزیزی که در هیات مدیره حضور دارند، واقعیت ها را به مردم بگویند.
تیم فوتبال پرسپولیس فردا در چارچوب مرحله یک هشتم مسابقات جام حذفی فوتبال ایران از ساعت 18.35 در ورزشگاه آزادی به مصاف ملوان بندرانزلی خواهد رفت.
پرسپولیس در مرحله قبل موفق به شکست پیکان با نتیجه یک بر صفر شد.
همچنین در حال حاضر این تیم از 6 بازی خود در لیگ برتر تنها چهار امتیاز به دست آورده و در جایگاه چهاردهم جدول قرار دارد.


انتهای پیام/7008

منبع: ایرنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان