۲۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۵ شنبه

صبح قزوین وزیر اطلاعات به دیدار رئیس‌جمهور منتخب رفته است/ هماهنگی‌ها به خوبی پیش می‌رود
کد خبر: ۷۸۲۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

وزیر اطلاعات به دیدار رئیس‌جمهور منتخب رفته است/ هماهنگی‌ها به خوبی پیش می‌رود

معاون اجرایی رئیس‌جمهور از دیدار وزیر اطلاعات با رئیس‌جمهور منتخب خبر داد و گفت: تمام هماهنگی‌ها به خوبی در حال پیشرفت است.

وزیر اطلاعات به دیدار رئیس‌جمهور منتخب رفته است/ هماهنگی‌ها به خوبی پیش می‌رود
به گزارش صبح قزوين به نقل از خبرگزاری فارس، حمید بقایی معاون اجرایی رئیس جمهور در پایان جلسه امروز هیئت دولت و در جمع خبرنگاران با اشاره به هماهنگی‌های صورت گرفته بین دولت مستقر و دولت منتخب برای انتقال مسئولیت‌ها گفت: هماهنگی‌هایی با آقای روحانی و همچنین نماینده ایشان آقای ترکان در خصوص حضور وزرا در جلسات با آقای روحانی صورت گرفته تا گزارشاتی که باید درباره آخرین وضعیت وزارتخانه‌های آنها تهیه و ارائه شود و همچنین برخی گزارشات که باید از داخل وزارتخانه‌ها در اختیار آنان قرار بگیرد، تهیه شود.
وی با بیان اینکه وزیر اطلاعات هم با رییس جمهور منتخب دیدار داشته است، افزود: اکثر وزرا با آقای روحانی دیدار داشتند و فکرمی‌کنم یکی دو وزیر بیشتر باقی نمانده باشد البته تصور می‌کنم تنها آقای عباسی وزیر کار باقی مانده باشد.
معاون اجرایی رئیس جمهور در ادامه تصریح کرد: تاکنون دو جلسه بین من و آقای ترکان برگزار شده است که البته بیشتر از طریق تماسهای تلفنی با هم در ارتباط هستیم و خوشبختانه هیچ مشکلی وجود ندارد و هماهنگی‌ها به خوبی پیش رفته است.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان