۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین تحقق تحولات آموزشی و تربیتی با اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
کد خبر: ۴۵۳۳۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۱۱ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

وزیر آموزش و پرورش در سی‌ و دومین اجلاس رؤسای آموزش و پرورش کشور مطرح کرد

تحقق تحولات آموزشی و تربیتی با اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

وزیر آموزش و پرروش گفت: سند تحول بنیادین به عنوان یک سند بالادستی می‌تواند تحولاتی در زمینه آموزشی و تربیتی برای آمزوش و پرورش محقق سازد.

تحقق تحولات آموزشی و تربیتی با اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش امروز در سی‌ و دومین اجلاس مدیران و رؤسای آموزش و پرورش که در برج میلاد در حال برگزاری است در سخنانی اظهار داشت: وزارت آموزش و پرورش با تلاش‌های معلمان و مدیران این وزارتخانه و با حمایت‌های مجلس و دولت و به‌خصوص سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور توانسته است، قدم‌های موثری در دولت تدبیر و امید بردارد.

وی با اشاره به برنامه ششم توسعه کشور افزود: در آستانه برنامه ششم توسعه کشور هستم و به استناد سند تحول نظام آموزشی و تأکیدی که رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهوری در اجرایی کردن سند تحول داشتند به نظر می‌رسد برنامه‌ ششم توسعه که از سال آینده آغاز می‌شود، بهترین محملی است که می‌تواند اهداف سند تحول را محقق سازد.

فانی یادآور شد: در سیاست‌های ابلاغی ششم توسعه که از سوی رهبر معظم انقلاب ابلاغ شده است اجرای سند تحول مورد تأکید قرار گرفته و خوشحالم در هفته معلم سال گذشته که بر اساس تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه سند تحول نیاز به نقشه راه دارد، توفیق پیدا کردیم این نقشه راه را پیدا کنیم.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: امروز با حضور دکتر محمدباقر نوبخت مسئول برنامه ششم توسعه از نقشه راه سند تحول رونمایی کریم؛ این سند به عنوان یک سند بالادستی می‌تواند تحولاتی که در زمینه آموزشی و تربیتی برای ما محقق سازد و امیدواریم منابع و زمینه لازم برای تحقق این سند کلیدی در اختیار آموزش و پروش قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: بدیهی است همدلی و همزبانی در آموزش و پرورش و برون‌سازمانی با سایر دستگاه‌ها می‌تواند در تحقق این مهم موثر باشد.


منبع: فارس
انتهای پیام/7008

منبع: فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان