۲۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۵ شنبه

صبح قزوین برگزاری مراسم وداع با شهدای گمنام در شب شهادت حضرت زهرا(س)/ آغاز مراسم استقبال سه شهید گمنام از میدان مینودر
کد خبر: ۴۱۵۲۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مسئول ستاد شهدای گمنام قزوین خبر داد:

برگزاری مراسم وداع با شهدای گمنام در شب شهادت حضرت زهرا(س)/ آغاز مراسم استقبال سه شهید گمنام از میدان مینودر

مسئول ستاد شهدای گمنام با بیان اینکه تشییع سه شهید گمنام از میدان مینودر صورت می‌گیرد گفت: مراسم وداع با شهدای گمنام در شب شهادت حضرت زهرا(س) برگزار می‌شود.  

برگزاری مراسم وداع با شهدای گمنام در شب شهادت حضرت زهرا(س)/ آغاز مراسم استقبال سه شهید گمنام از میدان مینودر
قاسم اللهیاری در گفتگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین، در خصوص مراسم تشییع سه شهید گمنام در قزوین اظهار کرد: شهدای گمنام همزمان با شهادت حضرت زهرا(س) در روز ۱۲ اسفندماه ساعت ۱۰ و سی دقیقه صبح وارد قزوین می‌شوند.
وی در ادامه افزود: مراسم استقبال از این سه شهید گمنام ساعت ۱۰ و سی دقیقه با حضور مسئولین استانی در میدان مینودر برگزار می‌شود و مراسم تشریفات نظامی از طریق نیروهای نظامی خواهیم داشت که پس از استقبال این شهدای عزیز به معراج شهدای قزوین در خیابان نادری قزوین منتقل خواهند شد.
مسئول ستاد شهدای گمنام قزوین ادامه داد: در معراج شهدا برنامه ای تدارک دیده شده تا افرادی که مانند خانواده‌های شهدا و افراد کهنسال که توانایی حضور در مراسم تشییع شهدا را در این مکان به زیارت شهدا بروند.
وی با بیان اینکه مراسم وداع با شهدا در شب شهادت حضرت زهرا(س) برگزار خواهد شد اذعان کرد: پس از نماز مغرب و عشاء مراسم شب وداع در مسجد کریم اهل بیت(ع) در خیابان دادگستری را خواهیم داشت و بعد از این مراسم این شهدای بزرگوار به معراج شهدا منتقل خواهند شد.
اللهیاری در ادامه اضافه کرد: تعدادی از هیئت‌های مذهبی و کانونهای فرهنگی درخواستشان این بود که شهدا را به مجالس آنها ببریم اما برای استفاده همه مردم از محضر شهدا در معراج شهدا همه این کانون‌های فرهنگی در شب شهادت برنامه خواهند داشت.
وی ابراز کرد: صبح روز ۱۳ اسفند ماه که مصادف با شهادت حضرت زهرا(س) است مراسم تشییع با حضور اقشار مختلف مردم از ساعت ۱۰ و سی دقیقه آغاز شده و شهدا به سمت مرکز فرماندهی نیروی انتظامی استان تشییع می‌شوند، از این سه شهید بزرگوار یک شهید در مرز نیروی انتظامی و دو شهید در شهر محمودآباد تدفین خواهند شد.
مسئول ستاد شهدای گمنام قزوین با اشاره به مراسم تدفین در شهر محمودآباد گفت: روز ۱۲ اسفندماه پس از اجرای برنامه و زیارت با شهدا در معراج شهدای قزوین دو تن از این شهدا به مسجد جامع محمودآباد منتقل شده و پس از نماز مغرب و عشاء در این مکان برنامه خواهند داشت.
وی در پایان با بیان اینکه دوتن از این شهدا از منطقه عملیاتی فاو و یکی دیگر از شهدا از منطقه مجنون هستند خاطرنشان کرد: مراسم تشییع در شهر محمودآباد ساعت ۲ بعدازظهر شروع خواهد شد.
انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان