۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین افزایش اعزام زائر به عتبات عالیات در نوروز ۹۴
کد خبر: ۴۰۹۹۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مدير دفتر نمايندگي سازمان حج در عراق:

افزایش اعزام زائر به عتبات عالیات در نوروز ۹۴

مدير دفتر نمايندگي سازمان حج در عراق با بيان اين‌كه هم اكنون به طور ميانگين روزانه ۶۰ كاروان زيارتي از ايران اسلامي وارد عراق مي‌شود، خاطرنشان كرد: براي ايام عيد برنامه ريزي شده تا حداقل ۱۰۰ كاروان در روز پذيرش داشته باشيم كه اين برنامه براي ۱۲ تا ۱۵ روز ايام نوروز پيش بيني شده است.

افزایش اعزام زائر به عتبات عالیات در نوروز ۹۴
به گزارش سرویس فرهنگی صبح قزوین، مصطفی قاسمی، مدیر دفتر نمایندگی سازمان حج در عراق در گفت‌وگویی اظهار داشت: تعداد کاروان‌های ورودی به عتبات عالیات طی هفته‌های اخیر روند صعودی داشته که پیش‌بینی می‌شود افزایش کاروان‌ها در ایام نوروز به بالاترین سطح برسد.
وی با بیان این‌که هم اکنون به طور میانگین روزانه ۶۰ کاروان زیارتی از ایران اسلامی وارد عراق می‌شود، خاطرنشان کرد: برای ایام عید برنامه ریزی شده تا حداقل ۱۰۰ کاروان در روز پذیرش داشته باشیم که این برنامه برای ۱۲ تا ۱۵ روز ایام نوروز پیش بینی شده است.
قاسمی با اشاره به این‌که پکیج‌های ایام عید ۶ روزه و ۷ روزه است، گفت: ظرفیت اقامت در کاظمین کمتر از ۱۰۰ کاروان است که همین امر موجب خواهد شد، برخی کاروان‌ها توقف و زیارت چند ساعته در شهر کاظمین داشته باشند.
مدیر دفتر نمایندگی سازمان حج در عراق در پایان ابراز امیدواری کرد تا در صورت برقراری امنیت و شرایط لازم، برنامه زیارتی سامرا نیز در پکیج زیارتی زایران ایرانی قرار گیرد منبع: خبرگزاری دانشجو انتهای پیام/۷۰۰۸

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان