۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین رژیم غاصب صهیونیستی در یک قدمی سیاهچاله نابودی
کد خبر: ۳۶۷۷۵۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۱/۱۷ ساعت: ۱۲:۱۴ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در مجلس تاکید کرد:

رژیم غاصب صهیونیستی در یک قدمی سیاهچاله نابودی

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ضعف رژیم صهیونیستی و فرورفتن آنها در باتلاق نابودی کاملا آشکار است، گفت: در روز جهانی قدس، سیل خروشان مردم خشمگین بر ضد این رژیم منفور خواهد جوشید.

رژیم غاصب صهیونیستی در یک قدمی سیاهچاله نابودی
فاطمه محمدبیگی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، اظهار کرد: امروز مسئله قدس اصلی‌ترین مسئله جهان اسلام و دنیا هم به لحاظ مباحث انسانی و هم تامین مقدماتی‌ترین حقوق بشری است.

وی افزود: امروز مردم دنیا خواستار برقراری امنیت برای مردم غزه، از میان برداشتن تحریم‌های دارویی و غذایی و خاتمه دادن به جنایات رژیم صهیونیستی هستند.

نزدیک‌تر شدن رژیم اشغالگر قدس به سیاهچاله نابودی

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طی ما‌های اخیر حدود 32 هزار و 900 نفر پیر و جوان و زن و کودک مظلوم و بی‌پناه غزه به شهادت رسیدند و این حد از جنایات بشری رژیم غاصب صهیونیستی حاکی از آن دارد که این رژیم منحوس به دنبال نسل‌کشی تمام عیار و کوچاندن اجباری صاحبان سرزمین غزه است اما قطعا در رسیدن به این هدف خود ناکام خواهد ماند.

وی عنوان کرد: اتفاقات رخ داده نشان از نزدیک‌تر شدن رژیم اشغالگر قدس به سیاه‌چاله نابودی توسط خون شهدای غزه و بیداری آزادگان و مسلمانان جهان است.

نمایان شدن چهره کریه رژیم صهیونیستی برای جهانیان

محمدبیگی خاطرنشان کرد: جنایات بی حد و حصر رژیم اسرائیل در حقیقت بیش از گذشته پرده از چهره کریه و وحشتناک رژیم صهیونیستی برای امت اسلام و جهانیان برداشت.

وی ادامه داد: امروز دست‌های آلوده و چنگال‌های خونریز کسانیکه حقیقت وجودی خود را پشت شعارهایی محیط زیستی و حقوق بشری پنهان کرده بودند برای جهانیان آشکار شده است که ماهیت رژیم صهیونیستی چیزی جز سفاکی، خونریزی، بر هم زدن نظم جهانی و سلطه‌گری نیست.

این مسئول خاطرنشان کرد: امروز حکومت‌ها دیگر تاب و توان ایستادن در مقابل مطالبات ملت‌هایشان را ندارند، هرچند متاسفانه شاهد ظلم و کمک برخی حاکمان کشورها به رژیم منحوس اسرائیل هستیم.

روایت پیروزی غزه در مقابله با رژیم اشغالگر قدس از طریق مقاومت است

وی تاکید کرد: آنچه مسلم است روایت پیروزی غزه در مقابله با رژیم اشغالگر قدس از طریق مقاومت است و امروز دل‌های مسلمانان جهان برای کمک به مردم غزه می‌جوشد و دل در دل‌های ما نیست و هر لحظه منتظر آن هستیم که به کمک مردم غزه بشتابیم.

محمدبیگی گفت: امروز جمع‌آوری کمک‌های نقدی و برگزاری پویش‌های مختلف در حمایت از مظلومان غزه و فلسطین در حال انجام است و کشتی‌های حامل کمک‌های بشردوستانه آماده شده، هرچند متاسفانه خیلی از مواقع این کمک‌ها توسط کشورهای همسایه و رژیم صهیونیستی مصادره می‌شود اما به هر نحوی که شده، این کمک‌ها به دست مردم غزه می‌رسد.

وی عنوان کرد: کمک‌های پزشکی، ارائه خدمات درمانی و ارسال تجهیزات پزشکی برای درمان مجروحان جزو اولویت‌های کمک به مردم غزه است و از همه مسئولان کشور درخواست دارم به هر نحوی که امکان‌پذیر است شرایط حضور مدافعان سلامت در غزه برای کمک به مجروحان را فراهم کنند.

روز قدس، سیل خروشان مردم خشمگین علیه رژیم منفور خواهد جوشید

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ضعف رژیم صهیونیستی و فرورفتن آنها در باتلاق نابودی کاملا آشکار است و در روز جهانی قدس، سیل خروشان مردم خشمگین بر ضد این رژیم منفور خواهد جوشید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: براساس ایات الهی حق ماندنی و باطل رفتنی است و امیدوارم پیش‌بینی مقام معظم رهبری هر چه زودتر به وقوع بپیوندد.

انتهای خبر/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان