۲۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۵ شنبه

صبح قزوین رو شدن دست قاچاقچی دارو در قزوین
کد خبر: ۳۶۷۴۶۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ ساعت: ۱۰:۲۴ ↗ لینک کوتاه

رئيس پليس امنيت اقتصادی استان قزوین خبر داد:

رو شدن دست قاچاقچی دارو در قزوین

رئيس پليس امنيت اقتصادی استان از كشف بيش از ۲۴ هزار قلم انواع دارو و مکمل‌های دارویی و ۱۲۳ عدد لوازم آرايشی بهداشتی غيرمجاز قاچاق، از يک واحد مسکونی در شهر قزوين خبر داد.

رو شدن دست قاچاقچی دارو در قزوین
به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، به نقل از خبرگزاری پليس قزوین سرهنگ مهدی حاجيان راد اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و فروش داروهای مکمل در يکی از واحدهای مسکونی شهر قزوين، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پليس امنيت اقتصادی استان قرارگرفت.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگيرانه به محل شناسايی شده اعزام و در بازرسی از آن، 24 هزار و 401 قلم انواع دارو و مکمل‌هايی دارويی، 123 عدد لوازم آرايشی بهداشتی غير مجاز قاچاق، کشف و يک نفر در اين خصوص دستگير شد.

رئيس پليس امنيت اقتصادی استان با بيان اينکه ارزش ريالی اقلام کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر يک ميليارد و 500 ميليون ريال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهم با تشکيل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد.

حاجيان راد در پايان گفت: سلامتی مردم از خطوط قرمز پليس است و مجموعه انتظامی فعاليت سوداگران بازار دارو را رصد کرده و با آنها برخورد می‌كند.

انتهای خبر/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان