۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین مشارکت حدود ۴۰ درصدی استان قزوین در انتخابات ۱۱ اسفندماه
کد خبر: ۳۶۷۴۳۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۱۲ ساعت: ۱۲:۱۰ ↗ لینک کوتاه

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین اعلام کرد:

مشارکت حدود ۴۰ درصدی استان قزوین در انتخابات ۱۱ اسفندماه

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: میزان مشارکت استان قزوین در انتخابات ۱۱ اسفندماه حدود ۴۰ درصد بود.

مشارکت حدود ۴۰ درصدی استان قزوین در انتخابات ۱۱ اسفندماه
به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی عباس کاظمی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در میز رسانه ستاد انتخابات استان اظهار کرد: روز گذشته مهلت اخذ رای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین مجلس خبرگان رهبری در استان مطابق با اطلاعیه وزارت کشور در سه مرحله تمدید شد.

وی افزود: انتخابات در عین شکوه و حماسه‌ای که رقم خورد در نهایت امنیت و سلامت برگزار شد و در سطح استان هیچ موردی از ناامنی و مسئله‌ای که در فرایند انتخابات اثر بگذارد، نداشتیم و برنده اصلی انتخابات مردم بودند.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین از مردم و دست‌اندرکاران این پروژه ملی تشکر می‌کنیم، گفت:  جا دارد از داوطلبان که در این عرصه مهم وارد شدند و خود را در معرض انتخابات گذاشتند تشکر کنم، چراکه گرمی بازار انتخابات حضور سلایق مختلف بود که در سه حوزه داشتیم.

کاظمی ادامه داد: به منتخبان هم تبریک می‌گویم و امیدواریم عمل به وعده‌ها را در اولویت خود قرار دهند.

این مسئول اضافه کرد: ۲۰۹ روز سپری کردیم تا بتوانیم در ۱۱ اسفند انتخابات شایسته را رقم بزنیم و با یک همدلی و هم‌افزایی در استان توانستیم فضای حوزه اجرا و امنیت را مدیریت کنیم؛ این همدلی و همکاری پیوسته بین مدیران ارشد استان وجود داشت و معتقدم یکی از جلوه‌های قابل توجه انسجام مدیریتی استان بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین تاکید کرد: مدیری در استان نداشتیم که در فرایند انتخابات همکاری نکند همه مدیران تمام تلاش خود را کردند تا تمام اجزای انتخابات به درستی پیش رود 
و با تدابیر درست، انتخابات را پشت سر گذاشتیم.

وی با بیان اینکه هیچ حمله سایبری موثری در جریان انتخابات نداشتیم، گفت: شمارش آرا در همه هزار و ۹۶ شعبه استان به اتمام رسیده و در سامانه جامع به وزارت کشور ارسال کردیم که باید اطلاعات استان را با آمار و ارقام هیات نظارت طبیق و تجمیع کنند و به طور رسمی اعلام شود که این روند قدری زمان می‌برد و تا بعدازظهر امروز به طور رسمی اعلام خواهد شد.

کاظمی افزود: نتایج انتخابات به طور غیررسمی همان آماری است که در رسانه‌ها منتشر شده اما آمار رسمی را پس از تایید وزارت کشور اعلام خواهیم کرد که تا یکی دو ساعت آینده مشخص می‌شود.
 
این مسئول با اشاره به مشارکت حدود ۴۰ درصدی در استان خاطرنشان کرد: در خصوص میزان مشارکت، شهرستان قزوین مطابق دوره یازدهم است و‌ تغییری در آن نداشتیم در دو حوزه دیگر قدری کاهش داشتیم که در آمار نهایی اعلام می‌شود.
 
وی در پایان گفت: به طور قطع انتخابات در استان به دور دوم کشیده نخواهد شد و در همین دور اول انتخابات استان قزوین به اتمام رسیده است.

انتهای خبر/ ۱۳۰۰

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان