۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین رای قاطع مردم ارکان نظام را مستحکم‌تر خواهد کرد
کد خبر: ۳۶۷۳۹۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ ساعت: ۱۳:۱۴ ↗ لینک کوتاه

عضو شورای اسلامی شهر قزوین:

رای قاطع مردم ارکان نظام را مستحکم‌تر خواهد کرد

عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: رأی قاطع مردم بدون شک اعتباری برای تک تک نمایندگان و وکلای مجلس و نظام جمهوری اسلامی است تا هم منتخبین مردم با اتکا به آرای ملت، صدای شنوایی برای ملت باشند و هم ارکان نظام اسلامی مستحکم‌تر از گذشته باشد.

رای قاطع مردم ارکان نظام را مستحکم‌تر خواهد کرد
مهدی مهدیخانی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، اظهار کرد: در رابطه با انتخابات مجلس شورای اسلامی، مقام معظم رهبری در ابتدای سال پیرامون این موضوع چهار بعد امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت را مورد تاکید قرار دادند.
 
وی افزود: روز گذشته نیز مقام معظم رهبری در سخنان مهمی به ویژگی‌های نماینده اصلح اشاره فرمودند، ایشان تاکید کردند که هر کسی که در تقیّد به دین، تقیّد به عمل دینی و تشرّع دینی بهتر و جلوتر باشد؛ هر کسی نسبت به استقلال کشور و آویزان نشدن کشور به این و آن قدرت دنیا اصرار بیشتری داشته باشد اصلح است.
 
عضو شورای اسلامی شهر قزوین تاکید کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری هر کسی اهل مبارزه‌ با فساد بوده و نسبت به منافع ملّی جدّی‌تر باشد؛ یعنی حاضر است منافع شخصی خودش را در مقابل منافع ملّی قربانی کند؛ هر کسی این خصوصیّات را داشته باشد، او اصلح است.
 
وی با دعوت از همشهریان قزوینی برای مشارکت در انتخابات ادامه داد: رأی قاطع مردم بدون شک اعتباری برای تک تک نمایندگان و وکلای مجلس و نظام جمهوری اسلامی می‌باشد تا هم منتخبین مردم با اتکا به آرای ملت، صدای شنوایی برای ملت باشند و هم ارکان نظام اسلامی مستحکم‌تر از گذشته باشد.
 
مهدیخانی تصریح کرد: مردم باید کسی را انتخاب کنند که در کنار تقوی و دیانت مسائل کلان کشور را بهتر درک نماید و در کنار آن بتواند قدرت پاسخگویی بیشتری به مردم داشته باشد.
 
وی افزود: کسی که اخلاق و انصاف را بهتر رعایت کند و در تجربه کاری خود اثربخشی بالاتری داشته باشد، پیگیری‌های او در تجربه و کارنامه‌اش اثربخش‌تر باشد.
 
رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و امور زیربنایی شورای شهر قزوین بیان کرد: رای مردم به حتم آن کسی خواهد بود که نسبت به سایر افراد در عملکرد و مواضعش شفاف‌تر بوده و صداقت را سرلوحه اقدامات خود قرار داده باشد.
 
وی تاکید کرد: از نمایندگان آتی مجلس نیز انتظار می رود قدرت اجماع‌سازی با سایر ذی‌نفعان را برای رفع مشکلات کشور و استان قزوین داشته باشد.
 
مهدیخانی در پایان گفت: امیدوارم همه نمایندگان راه یافته به مجلس در دوران پیش روی خود آنچه رضایتمندی خدا است را در پیش بگیرند که البته رضایت حضرت حق در مسیر رضایت مردم به دست خواهد آمد.

انتهای خبر/2001

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان