۱۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۹ یکشنبه

صبح قزوین مشارکت حداکثری در انتخابات حافظ امنیت کشور است
کد خبر: ۳۶۷۳۵۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۸ ساعت: ۱۰:۳۸ ↗ لینک کوتاه

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین:

مشارکت حداکثری در انتخابات حافظ امنیت کشور است

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: بحث امنیت کشور امروز وابسته به تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات است و وقتی می‌توان چشم طمع دشمنان را به نظام بست که مشارکت پرشور آحاد مردم در انتخابات محقق شود.

مشارکت حداکثری در انتخابات حافظ امنیت کشور است
فاطمه محمدبیگی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، به اهمیت مشارکت بالا در انتخابات کشور اشاره کرد و گفت: ۱۱ اسفند روز خلق حماسه حضور مردم ایران با شرکت حداکثری در انتخابات است. ‌

وی افزود: اهمیت شرکت در انتخابات به دلیل وضعیت کنونی جهان و  پیچ تاریخی حکمرانی در دنیا بسیار حائز اهمیت است.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با انتخاب اصلح توسط مردم ما می‌توانیم مجلسی در تراز انقلاب اسلامی داشته و تداوم خدمت مجلس انقلابی را رقم بزنیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین تصریح کرد: انتخاب اصلح می‌تواند مجلسی با چهره‌های جدید جوان و انقلابی تشکیل دهد و مجلسی کارآمدتر و قوی‌تر داشته باشیم.

نقش انتخابات در موقعیت منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای کشور

وی خاطرنشان کرد: از آنجایی که مجلس قوی ریل‌گذار قوانین جدید و ناظر بر حسن اجرای قوانین است، می‌تواند منجر به ایجاد دولت قوی و ادامه خدمت جهادی‌تر و دلسوزانه‌ دولت شود.

این مسئول تاکید کرد: تاثیر انتخابات مجلس در عملکرد دو قوه دیگر یعنی دولت و قوه قضائیه مشهود است و در تعیین دیپلماسی خارجی، اقتصادی، اجتماعی و موقعیت آینده کشور در حکمرانی منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای نقش به سزایی دارد.

امنیت کشور وابسته به مشارکت حداکثری در انتخابات است

ادامه داد: بحث امنیت کشور امروز وابسته به تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات است و وقتی می‌توان چشم طمع دشمنان را به نظام بست که مشارکت پرشور آحاد مردم در انتخابات محقق شود.

محمدبیگی با اشاره به نقش بانوان در ایجاد شور انتخاباتی و رونق حضور مردم پای صندوق‌های رای اظهار کرد: با توجه به نقش مهمی که بانوان در خانواده دارند براساس فرمایش مقام معظم رهبری می‌توانند با جهاد تبیین، دیگر اعضای خانواده را برای حضور در انتخابات تشویق و ترغیب کنند.

مردم از کاندیداها کارنامه عملکرد و برنامه‌هایشان را مطالبه کنند

وی عنوان کرد: زنان ایرانی می‌توانند ورود جدی در صحنه انتخابات داشته باشند و در ایام کم باقیمانده تا روز ۱۱ اسفند با برگزاری جلسات خانگی و تبیینی و خانوادگی در این عرصه مهم نقش‌آفرین باشند؛ کاندیداهای مختلف را دعوت کرده و از آنان کارنامه عملکرد و طرح‌ها و برنامه‌هایی که دارند را مطالبه کنند.

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین در پایان گفت: برای داشتن رقابتی سالم در انتخابات همه شرکت‌کنندگان در انتخابات باید دست رد به خرید آرا بزنند و تخلفات انتخاباتی را گزارش کنند تا شاهد برگزاری انتخابات سالم و پرشور و مقتدرانه باشیم.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان