۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین برگزاری نمایشگاه بهاره از ۱۹ الی ۲۵ اسفند ماه در قزوین
کد خبر: ۳۶۷۲۱۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۲۸ ساعت: ۱۳:۵۶ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی استان قزوین خبرداد:

برگزاری نمایشگاه بهاره از ۱۹ الی ۲۵ اسفند ماه در قزوین

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین گفت: با توجه به تلاقی ماه مبارک رمضان با شب عید، نمایشگاه ضیافت از ۱۹ الی ۲۵ اسفند ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین برگزار خواهد شد.

برگزاری نمایشگاه بهاره از ۱۹ الی ۲۵ اسفند ماه در قزوین
احمد خورگامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، اظهار کرد: نمایشگاه گل و گیاه، صنایع دستی و سوغاتی و هدایا از 30 بهمن الی چهار اسفند ماه برگزار می‌شود.
 
وی افزود: این نمایشگاه از ساعت 15 الی 21 در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی قزوین به مدت پنج روز برگزار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین بیان کرد: بیش از 80 مشارکت‌کننده در زمینه‌های گل و گیاه، گیاهان دارویی و آپارتمانی، صنایع دستی و سوغات و هدایا در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند.
 
وی در ادامه با اشاره به برگزاری نمایشگاه بهاره و ضیافت رمضان بیان کرد: با توجه به تلاقی ماه مبارک رمضان با شب عید، نمایشگاه ضیافت از 19 اسفند الی 25 اسفند ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین برگزار خواهد شد.
 
خورگامی خاطرنشان کرد: براساس جلسات هماهنگی که در استان صورت گرفته است، مجری این نمایشگاه اتاق اصناف استان قزوین عنوان شده که هم هماهنگی و انتخاب غرفه‌داران و مشارکت‌کنندگان و هم موضوع نظارت بر قیمت‌گذاری و نرخ کالاها برعهده سازمان صمت و اتاق اصناف خواهد بود.

وی افزود: عرضه کالاهای اساسی مناسب شب عید و ماه مبارک رمضان، گوشت، مرغ، برنج و روغن در این نمایشگاه پیش‌بینی شده است.

خورگامی بیان کرد: همچنین در این نمایشگاه با برخی واحدهای تولیدی استان به منظور عرضه مستقیم کالا به قیمت مناسب‌تر تعامل و همکاری صورت گرفته است.

وی ادامه داد: کالاهایی که در این نمایشگاه عرضه خواهد شد از لحاظ قیمت و کیفیت مورد تأیید کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین بوده و بازرسان این سازمان در طول برپایی این نمایشگاه بر نحوه فروش و عملکرد غرفه‌داران نظارت خواهند داشت.
 
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین تاکید کرد: نمایشگاه بهاره با هدف تنظیم بازار شب عید و دسترسی آسان شهروندان برای تهیه کالاهای اساسی با قیمت و کیفیت مناسب برپا شده است.
 
خورگامی در پایان یادآور شد: نمایشگاه فروش بهاره و ضیافت رمضان نیز در مدت برگزاری از ساعت ۱۵ الی ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین جهت بازدید عموم دایر خواهد بود.
 
انتهای پیام/2001
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان