۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین برگزاری ۱۱ نمایشگاه طی پاییز در قزوین
کد خبر: ۳۶۶۳۷۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۹/۲۷ ساعت: ۱۲:۴۲ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی قزوین خبر داد:

برگزاری ۱۱ نمایشگاه طی پاییز در قزوین

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی قزوین گفت: در سه ماهه فصل پاییز ۱۱ نمایشگاه در محل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین برگزار شد که از این تعداد چهار نمایشگاه تخصصی بود.

برگزاری ۱۱ نمایشگاه طی پاییز در قزوین
احمدخورگامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، اظهار کرد: در سه ماهه پاییز 11 نمایشگاه در محل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین برگزار شد که از این تعداد چهار نمایشگاه تخصصی بود.

وی افزود: این نمایشگاه‌ها شامل نمایشگاه دام و طیور، سازه‌های کشاورزی، صنعت ساختمان، ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی بوده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین بیان کرد: در فصل پاییز همچنین سه نمایشگاه با عناوین تعاون، برندهای برتر و کالای ساخت ایران با رویکرد استاندارد برای اولین بار در قزوین برگزار شد.

خورگامی یادآور شد: در این مدت چهار نمایشگاه عمومی شامل خانه ایرانی کالای ایرانی، اقوام ایرانی، ملزومات جهیزیه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین برگزار شد که نمایشگاه یلدای پاییزی نیز از امروز برپا خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه استان قزوین در حوزه کشاورزی نسبت به سایر استان‌ها از مزیت رقابتی برخوردار است و کشاورزان استان در فصل پاییز کشت و کاری ندارند، این فصل را برای برگزاری نمایشگاه تخصصی آنان انتخاب کرده که با استقبال خوبی نیز همراه بود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین بیان کرد: در این نمایشگاه‌های تخصصی آخرین دستاوردها و تکنولوژی کشاورزی، سیستم آبیاری نوین، فناوری‌های نوین، پهپاد سم‌پاش و بسیاری از موارد که مورد نیاز کشاورزان است به نمایش گذاشته شد.


برگزاری نمایشگاه یلدا از 27 آذر

وی با اشاره به نمایشگاه یلدای پاییزی در قزوین گفت: این نمایشگاه از 27 آذر الی یکم دی ماه به مدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی قزوین برگزار می‌شود که ساعات بازدید آن به دلیل جلوگیری از ازدحام جمعیت از 11 صبح الی 9 شب خواهد بود.

خورگامی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه ۱۰۱ مشارکت‌کننده حضور دارند و محصولاتی همچون انواع مواد غذایی، خشکبار، آجیل، میوه، شیرینی، انواع سوغات، صنایع دستی و تنقلات شب یلدا و... عرضه خواهد شد.

وی افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته و براساس تاکیدات مدیران ارشد استانی و ستاد تنظیم بازار در این نمایشگاه اقلامی مانند گوشت گرم و منجمد گوسفندی، مرغ، میوه «پرتقال و سیب»، شکر، تخم مرغ و برنج هندی، به قیمت تنظیم بازار در محوطه نمایشگاه عرضه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین تاکید کرد: این نمایشگاه با مشارکت سازمان جهادکشاورزی و سازمان تعاون و روستایی برگزار می‌‍شود.

خورگامی با اشاره به رویکرد شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان در ماه پیش‌رو بیان کرد: با توجه به اینکه شهر قزوین در حوزه تولید شیرینی حرف زیادی برای گفتن دارد، برای اولین بار در دی ماه نمایشگاه تخصصی شیرینی و شکلات را برگزار خواهیم کرد و به دنبال این هستیم که این نمایشگاه را به عنوان یک برند جا بیندازیم.

وی ادامه داد: در این ماه همچنین مقرر است نمایشگاه محصولات بهداشتی و شوینده را با مشارکت شرکت‌های فعال در استان قزوین برگزار کنیم.

خورگامی در پایان گفت: با توجه به علاقه همشهریان به فرهنگ اصیل ایرانی و محصولات فرهنگی همچون فرش دستباف، نمایشگاه تخصصی فرش دستباف را در دی ماه برگزار خواهیم کرد.
 
انتهای خبر/2001
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان