۲۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۶ یکشنبه

صبح قزوین ماجرای فیلم راهزنی در جاده قزوین_رشت چه بود؟
کد خبر: ۳۶۵۰۶۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۶/۱۸ ساعت: ۹:۵۱ ↗ لینک کوتاه

صبح قزوین گزارش می‌دهد؛

ماجرای فیلم راهزنی در جاده قزوین_رشت چه بود؟

بازنشر فیلم‌های قدیمی؛ سناریوی نخ‌نمای دشمن در القای ناامنی به جامعه است که این روزها نمونه‌هایی از آن را در فضای مجازی می‌بینیم و انتشار فیلمی از ارازل و اوباش در جاده قزوین_رشت که مربوط به سال‌های پیش بوده و عوامل آن شناسایی و دستگیر شده‌اند نیز از آن جمله است.

ماجرای فیلم راهزنی در جاده قزوین_رشت چه بود؟
به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین؛ در پاییز سال گذشته باتوجه به موج سورای معادندان داخلی و خارجی بر روی برخی اتفاقات در کشور، مردم روزهای ملتهبی را تجربه کردند و چه بسا هدف دشمن از ایجاد چنین ناامنی‌هایی نیز ضربه به نظام و امنیت و آرامش مردم بود.

باوجود فضای پُرتنش و فعالیت بدون وقفه ماشین رسانه‌ای دشمن برای دورغ‌پراکنی و تبلیغات مسموم به ویژه در فضای مجازی اما مثل همیشه مردم بصیر و شهیدپرور کشورمان در میدان حاضر شده و به جریانی که دشمن به راه انداخته بود پایان دادند و البته ده‌ها نیروی انقلابی و جوان در راه حفظ ناموس و امنیت کشور جان‌فشانی کردند.

این روزها که به اواخر شهریورماه و سالروز اتفاقات سال 1401 نزدیک می‌شویم، معاندان داخلی و خارجی با تحرکات محدودی که از خود نشان می‌دهند اهداف قبلی خود را دنبال می‌کنند و از آنجایی که تمام فعالیت‌های آن‌ها بر پاشنه دروغ‌پردازی می‌چرخد نیز با شایعه‌سازی و سناریوهای نخ نما به دنبال ایجاد تنش در جامعه و به ویژه فضای مجازی هستند که می‌طلبد مردم آگاهی خود در این رابطه را افزایش دهند.

در جدیدترین اقدامی که این معاندان داشتند نیز یک فیلم قدیمی از جولان چند ارازل و اوباش در جاده قزوین_رشت را که مربوط به دو سه سال گذشته است، به عنوان تاریخ روز جمعه، 17 شهریور سال 1402 در فضای مجازی نشر داده‌اند که از سوی فراجای استان قزوین تکذیب و توضیحات لازم ارائه شد.

بازنشر فیلم‌های قدیمی؛ سناریوی نخ‌نمای دشمن در القای ناامنی به جامعه 

رحیم خامدی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ در این رابطه اظهار کرد: فیلم منتشر شده در فضای مجازی مربوط به است که مشروبات الکلی مصرف کرده و امنیت خود و دیگران در جاده قزوین_رشت را بر هم زده‌اند.

وی افزود: این اتفاق مربوط به سال‌های 97 و 98 بوده و متهمان این اتفاق هم در همان زمان شناسایی و دستگیر شدند؛ در حالی که منتشرکنندگان این فیلم به دروغ اعلام کرده بودند که این اتفاق مربوط به روز جمعه، 17 شهریورماه است.

این مسئول تصریح کرد: متاسفانه عده‌ای با اهداف شیطانی که در برهم زدن آرامش مردم و زیر سوال بردن زحمات نیروهای انتظامی دارند نیز اقدام به دروغ‌‌پردازی کرده و در این راه از هیچ دستاویزی دریغ نمی‌کنند.

خامدی بیان کرد: خوشبختانه نیروهای خدوم انتظامی با تمام توان و به طور شبانه‌روز براساس قانون و چارچوب وظایفی که دارند برای حفظ امنیت و اجرای قانون تلاش می‌کنند و اجازه نمی‌دهند عده‌ای محدود، بخواهند در این عرصه ارزاندام کنند.

به گزارش صبح قزوین؛ باتوجه به اینکه امروزه فضای مجازی به اشتباه به عنوان مرجعی جهت استناد وقایع برای مردم تبدیل شده، می‌طلبد که شهروندان و خانواده‌ها نیز آرامش و زندگی خود را به مطالبی که در این فضا بدون هیچ منبع رسمی منتشر می‌شود، گره نزنند.

این دست اتفاقات نشان می‌دهد که همه ما باید خود را به سلاح سواد رسانه مسلح کنیم تا بزیچه دست سودجویان و معاندان نشویم؛ چه بسا که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموندند «خرمشهرها در پیش است...» پس باید تلاش کنیم همانند همیشه سربلند از این فتنه‌ها و پیچ تاریخی عبور کنیم.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان