۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین رسالت قرارگاه امام حسن(ع) برای اتمام کارهای برزمین‌مانده است
کد خبر: ۳۶۴۳۲۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۵/۲ ساعت: ۱۰:۳۹ ↗ لینک کوتاه

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

رسالت قرارگاه امام حسن(ع) برای اتمام کارهای برزمین‌مانده است

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: قرارگاه پیشرفت امام حسن مجتبی(ع) با الهام از جهادسازندگی به دستور رهبر انقلاب فعالیت می‌کند تا حل مشکللات برزمین مانده را ممکن سازد.

رسالت قرارگاه امام حسن(ع) برای اتمام کارهای برزمین‌مانده است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ سردار علی فدوی در آئین انعقاد قراردادهای قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) که با حضور فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین و مدیران دستگاه‌های آب و فاضلاب، راهداری، جهاد کشاورزی، آبخیزداری استان قزوین که صبح امروز در سالن شهید پرویز سپاه استان قزوین برگزار شد اظهار کرد: جهاد در راه خدا از مسیرهای مختلف می‌گذرد که بزرگترین آن خدمت به مردم برای خشنودی خدای متعال است.
 
وی تصریح کرد: خدای متعال در کلام وحی انسان را به احسان و نیکی سفارش می‌کند و چارچوب‌های این مسیر را برای مسلمین ترسیم کرده است، خدمت به محرومین سعادتی بزرگ است که خدای متعال برعهده جامعه قرار داده است.
 
فدوی افزود: هدف ما خدمت به مردم است که بسیج، سپاه پاسداران و دولت ظرفیت بزرگی را پای کار آوردند تا به سهم خود باری از دوش مردم برداریم.
 
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به خدمات شایسته جهاد سازندگی در دوران انقلاب گفت: امام خمینی (ره) با تشکیل جهاد سازندگی بسیاری از مشکلات مناطق محروم را برطرف کرد.
 
وی تشریح کرد: قرارگاه پیشرفت امام حسن مجتبی(ع) با الهام از جهادسازندگی به دستور رهبر انقلاب فعالیت می‌کند تا حل مشکللات برزمین مانده را ممکن سازد.

این مقام مسئول عنوان کرد: قراردادهایی که با دستگاه‌ها منعقد می‌شود برای نظم امور خوب است اما خود را در محضر خدا برای خدمت رسانی مهیا کنیم.
 
سردار فدوی با اشاره به ظرفیت‌های فراوان کشور و بسیج سازندگی گفت: در استان‌های مختلف مانند خوزستان و کهگیلویه که از منابع آبی خوبی برخوردارند روستاهای زیادی از آب آشامیدنی بی‌بهره بودند که با تلاش قرارگاه و همکاری دستگاه‌ها در برخی نقاط تا ۱۰۰ درصد طرح‌های آبرسانی محقق شده است. 
 
وی در پایان با انعقاد قرارداد قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) با دستگاه‌ها گفت: قزوین جزو استان‌های خشک نبوده و‌ چالش‌های بی‌آبی که در سال‌های اخیر تشدید شده است با مدیریت جهادی و علمی قابل حل است.

انتهای خبر/ ۱۳۰۰

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان