۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین دریافت خودروی لوکس آری یا خیر؟
کد خبر: ۳۶۳۳۹۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۳/۶ ساعت: ۱۰:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مطالبه دانشجویان دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین؛

نمایندگان مجلس استان شفاف پاسخ دهید/ دریافت خودروی لوکس آری یا خیر؟

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین خطاب به نمایندگان استان قزوین در باره لزوم شفافیت در پاسخ به دریافت یا عدم دریافت خودروی لوکس، نامه‌ای نوشته است و منتظر پاسخ آنان به ویژه به جامعه دانشجویی استان است.

دریافت خودروی لوکس آری یا خیر؟
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ در پی زمزمه‌های مبنی بر دریافت خودرو شاسی‌بلند توسط برخی از نمایندگان مجلس که در زمان استیضاح وزیر صمت مطرح شد نیز حواشی را در پی داشت که همچنان ادامه دارد.

زمانی که وزیر صمت برای دومین‌بار به‌طور رسمی به صحن علنی مجلس آمد تا مورد استیضاح قرار گیرد، شایعات و گزارش‌های متعددی در خصوص رشوه‌دهی این مسئول به نمایندگان مجلس در نوبت اول استیضاح بر سر زبان‌ها افتاد؛ طبق این شایعات، وزیر صمت در نوبت اول استیضاح ۷۰ الی ۷۵ خودروی شاسی‌بلند را به نمایندگان اعطا کرده تا رأی استیضاح خود را پس بگیرند.

به هر حال، وزیر صمت به سبب عدم جلب رأی اعتماد نمایندگان از سمت خود برکنار شد، اما ماجرای تخصیص ۷۵ خودرو به نمایندگان مجلس هنوز به پایان نرسیده است؛ همه به دنبال پاسخی روشن از ناحیه نمایندگان مجلس مناطق خود هستند تا پاسخی روشن برای این شبهه ایجاد در فضای جامعه به دست آورند.

تا به امروز نمایندگان مجلس استان قزوین هم نظر مشخصی درباره این شایعات مطرح نکرده‌اند.

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین خطاب به نمایندگان استان قزوین در باره لزوم شفافیت در پاسخ به دریافت یا عدم دریافت خودروی لوکس، نامه‌ای نوشته است و منتظر پاسخ آنان به ویژه به جامعه دانشجویی استان است.
در این نامه می‌خوانید:

در ایامی که مردم شریف ایران زیر بار فشار ها و مشکلات اقتصادی هستند، اخباری مبنی بر دریافت خودرو های لوکس توسط برخی نمایندگان که با رای مستقیم مردم و به عنوان وکیل منتخب مردم و با شعار شفافیت به مجلس راه یافته اند، موجب ایجاد نارضایتی و ابهاماتی در اذهان عمومی گردیده است.
لازم به ذکر است که با وجود فرا رسیدن موعد انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی در آینده‌ای نه چندان دور، همچنان شاهد عملی نشدن وعده شفافیت به طور کامل و وجود امتیازات ویژه ناعادلانه و بی‌ضابطه توسط برخی نمایندگان هستیم که این مهم علی‌الخصوص در یک مجلس انقلابی قابل پذیرش و انتظار نیست. عدم تحقق وعده‌ها، خلا و نقصان موجود در تصمیم‌گیری‌ها و خلط شدن اوامری نظیر دریافت خودرو، موجبات شکاف میان مردم و مسئولین، بحران مشارکت، عدم اعتماد و بدبینی مردم نسبت به مسئولان را فراهم می‌آورد.

با توجه به سخنان مقام معظم رهبری درباره لزوم شفافیت عملکرد و تصمیمات کارگزاران نظام اسلامی و از آنجایی که نمایندگان مجلس به مثابه وکیل ملت هستند و این حق مسلم هر موکلی است که از عملکرد و آرای وکیل خود مطلع باشد؛

انجمن اسلامی دانشجویان به نمایندگی جمعی از دانشجویان دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) از شما نمایندگان محترم استان قزوین می خواهد که در این مورد پاسخ دهید که: آیا از شرکت های خصوصی یا عمومی خودرو دریافت کرده اید یا خیر؟ و به روشن سازی تنش های به وجود آمده پرداخته و خود را ملزم به پاسخ گویی و مسئول دانستن در مقابل مردم بدانید.

 انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی «ره»



انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان