۲۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۵ شنبه

صبح قزوین نخستین رویداد اجتماعی "هم راه" در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۶۱۹۳۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۲/۷ ساعت: ۱۷:۱ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین:

نخستین رویداد اجتماعی "هم راه" در قزوین برگزار می‌شود

مدیر کل اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین گفت: نخستین رویداد اجتماعی "هم راه" با همکاری و شرکت کنشگران اجتماعی انفرادی و مجموعه‌های مردم نهاد، گروه‌های جهادی، خیریه ها و غیره در استان قزوین برگزار می‌شود.

نخستین رویداد اجتماعی "هم راه" در قزوین برگزار می‌شود
محمد خورشیدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اظهار کرد: رویداد اجتماعی «هم راه» شامل مجموعه‌هایی می‌شود که یا به طور تخصصی در حوزه‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند و یا حوزه تخصصی آنها پیوست اجتماعی مؤثر دارد.

وی افزود: این رویداد، فرصتی برای ارائه الگو و هم افزایی همه کنشگران اجتماعی است و در آن گفتمان سازی ادبیات خدمت مؤثر در بین گروه‌ها و جریانات فعال در عرصه اجتماعی در تعامل با جامعه و نهادهای حاکمیتی دنبال می‌شود.

مدیر کل اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین گفت: یکی از کار ویژه های دفتر فرهنگی و اجتماعی توانمندسازی و ایجاد هم افزایی بین مجموعه های مردم نهاد و پررنگ کردن نقش آنها بعنوان حلقه میانی و ارتباط با دستگاه های اجرایی می‌باشد و برگزاری این رویداد نقش موثری در راستای تحقق این کارویژه دارد.

گفتنی است؛ این رویداد در اسفند ماه سال جاری در دانشگاه علوم پزشکی برگزار خواهد شد و علاقه مندان جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به لینک https://survey.porsline.ir/s/Q2yWzjjH مراجعه نمایند.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان