۲۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۵ شنبه

صبح قزوین تحریم سپاه برگرفته از خوی خصمانه آمریکاست
کد خبر: ۳۶۱۳۷۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۶ ساعت: ۱۵:۴۶ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر(عج):

تحریم سپاه برگرفته از خوی خصمانه آمریکاست

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: اینکه آمریکا و غرب سپاه را تحریم کند برای ما بی‌اهمیت است؛ به مردم قول می‌دهیم که بالاترین و بزرگترین راهبرد سپاه این است که جانمان را برای امنیت و آسایش مردم فدا کنیم.

تحریم سپاه برگرفته از خوی خصمانه آمریکاست
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ سردار رستمعلی آتانی در نشست خبری با اصحاب رسانه که عصر امروز در سالن جلسات فرماندهی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین برگزار شد، ضمن تبریک حلول ماه رجب اظهار کرد: ماه رجب و ماه شعبان فرصتی برای آمادگی برای رسیدن به قله‌های معنویت و تقرب خداوند در ماه مبارک رمضان است.
 
وی افزود: حوادثی که در سه ماهه بر ما گذشت حوادث تلخی بود اما در اردوکشی دشمن و از دل حادثه فرصت‌هایی را به دست آوردیم.
 
فرمانده سپاه استان قزوین گفت: صبوری و دوراندیشی جمهوری اسلامی بود نیروهای امنیتی کشورمان با سلاح رأفت و محبت به میدان آمدند در حالی که تمامی ابزارها را در اختیار داشتند.
 
وی با اشاره به تحریم سپاه از سوی اتحادیه اروپا ابراز کرد: اگر مورد تمجید دشمنان قرار بگیریم روز عزای ماست و خوشحالیم که مورد غضب دشمن قرار گرفتیم اما این رفتار اروپا و امریکا یک طنز است در حالی که این کشورها از تاریخ به وجود آمدنشان دو جنگ جهانی داشتند که منجر به کشتار میلیون‌ها انسان شد و این حاصل خوی خصمانه آنهاست. 
 
 
آتانی عنوان کرد: امروز به سپاهی تاختند که رییس جمهور احمق قبلی امریکا در رسانه‌ها اعلام کرد که ««من دستور ترور حاج قاسم را صادر کردم»، البته برای ما تحریم کردن سپاه یا پس گرفتن این تحریم هیچ ارزشی ندارد و ما به مردم قول می‌دهیم که بالاترین و بزرگترین راهبرد سپاه این است که جانمان را فدای مردم کنیم.
 
فرمانده سپاه استان تاکید کرد: آرزوی ما این است که مردم در آسایش و امنیتی که سپاه فراهم می‌سازد، زندگی کنند.
 
وی افزود: هرساله اردوهاي راهیان نور برای سفر به کربلای ایران برگزار می‌شود، در سال جاری برنامه‌ریزی‌های لازم جهت اعزام ۳۵هزار دانش‌آموز به این اردوها انجام گرفت؛ در حال حاضر اقدامات لازم جهت اعزام یکهزار و ۲۰۰ نفر در بهمن‌ماه انجام شده‌ است. 
 
آتانی گفت: سپاه برنامه‌های خود را در مثلثی ماندگار اجرا می‌کند که برگزاری اردوی راهیان نور با همکاری سپاه، خانواده‌ها و دستگاه‌های اجرایی خواهد بود.
 
فرمانده سپاه استان ابراز کرد: سال گذشته جزو بهترین استان‌ها در برگزاری اردوی راهیان نور بودیم و بیش‌از ۲۰۰ خانواده قزوینی از خدمات راهیان نور خانوادگی بهره‌مند شدند.
 
وی افزود: مسابقه رالی خانواده‌ها برنامه‌ریزی شده، تاکنون استقبال خوبی از این برنامه گرفته و اگر استقبال بیشتر شود تعداد ظرفیت اعزام نیز بیشتر خواهد شد. 
 
فرمانده سپاه استان قزوین گفت: مراسم رونمایی از کتاب شهید مدافع حرم قزوینی شهید چگینی با عنوان «لبخند ماه» در دهم بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود.
 
آتانی تصریح کرد: باوجود اینکه استان قزوین شخصیت‌های بی‌نظیر از جمله شهید الهیاری دارد اما در آثار مکتوب خوب عمل نکردیم در حالی که باید این الگوها به طور ملموس برای مردم معرفی شوند.
 
انتهای پیام/ ۱۳۰۰

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان