۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین بیش از یک تن انواع مواد مخدر در قزوین امحاء شد
کد خبر: ۳۵۹۸۰۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۷/۲۷ ساعت: ۹:۳۱ ↗ لینک کوتاه

با حضور مسئولان استان؛

بیش از یک تن انواع مواد مخدر در قزوین امحاء شد

سردار علی ابراهیمی از امحاء بیش از هزار کیلوگرم انواع مواد مخدر غیر داروئی در استان خبر داد.

بیش از یک تن انواع مواد مخدر در قزوین امحاء شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ روز گذشته مراسم امحاء یک تن انواع مواد مخدر مکشوفه توسط پلیس در قزوین با حضور فرمانده انتظامی استان، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین و تعدادی از مسئولان استانی و انتظامی برگزار شد.

سردار علی ابراهیمی در این مراسم ضمن تبریک هفته فراجا به خدمتگزاران مردم در فرماندهی انتظامی استان اظهار کرد: هفته فراجا بهانه‌ای برای نمایش توفیقات و عملکرد انتظامی کشور در زمینه‌های مختلف از جمله هوشمند سازی و جذب مشارکت های مردمی است.

وی با بیان اینکه برای پلیس بیش از ۷۰۰ ماموریت تعریف شده و مبارزه با مواد مخدر یکی از این ماموریت‌ها است، گفت: فرماندهی انتظامی کشور در مسیر مبارزه با مواد مخدر بیش از ۴ هزار شهید تقدیم انقلاب و مردم کرده است.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه اقدامات فراجا در حوزه مواد مخدر خدمت به جامعه بشریت و تمام مردم دنیا است، افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران علی‌رغم مشاهده خدمات پلیس ایران در حوزه مواد مخدر علاوه بر اینکه هیچ گونه پشتیبانی انجام نمی‌دهند، در زمینه تامین تجهیزات کارشکنی هم می‌کنند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در سال جاری 2 هزار و 627 نفر قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر در استان دستگیر و 90 دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان توقیف شده است، گفت: در همین راستا هزار و 19 نفر قاچاقچی دستگیر و به کمپ های ماده 16 معرفی شده اند.

وی افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین در 6 ماهه اول سال جاری، با انجام یکهزار و 218 طرح عملیاتی در سطح استان موفق به کشف مقدار 2 هزار کیلوگرم انواع مواد مخدر و انهدام 5 باند فعال قاچاق مواد مخدر شد که امیدواریم در ادامه سال 1401 نیز با توجه به هدف گذاری صورت گرفته روند اقدامات مقابله ای و فرهنگی استمرار خواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری 3 هزار و 355 فقره پرونده در خصوص مواد مخدر در سطح استان تشکیل شده است تصریح کرد: در مراسم امروز بیش از یکهزار کیلوگرم انواع مواد مخدر امحاء شد تا بخشی از تلاش‌های ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر به نمایش گذاشته شود.

انتهای پیام/1300/ د

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان