۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین ساخت بیش از ۵هزار واحد در طرح ملی نهضت مسکن قزوین
کد خبر: ۳۵۸۹۵۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۵/۲۷ ساعت: ۱۲:۱۸ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل بنیاد مسکن استان اعلام کرد

ساخت بیش از ۵هزار واحد در طرح ملی نهضت مسکن قزوین

اصغر گونجی گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قزوین بعنوان یکی از مجریان ذی صلاح در پروژ‌ه‌های مسکن اقدام ملی و نهضت ملی مسکن، در حال حاضر تعداد ۵۶۵۷ واحد مسکونی را به عنوان کارگزار در دست اجرا دارد.

ساخت بیش از ۵هزار واحد در طرح ملی نهضت مسکن قزوین
اصغر گونجی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قزوین بعنوان یکی از مجریان ذی صلاح در پروژه‌های مسکن اقدام ملی و نهضت ملی مسکن در حال حاضر تعداد ۵۶۵۷ واحد مسکونی را به عنوان کارگزار در دست اجرا دارد.

وی افزود: اعتبار این طرح از محل اعتبارات تخصیص یافته دولتی، منابع تسهیلات بانکی در طرح اقدام ملی و نهضت ملی مسکن و مشارکت و آورده متقاضیان تامین می شود.

 مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین تصریح کرد: پروژه اقدام ملی مسکن و نهضت ملی مسکن در استان قزوین در ناحیه شهری مهرگان و سایر شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر استان متمرکز و در دست اجرا می باشد.

این مسئول با بیان اینکه این طرح در استان بین ۳ تا ۴۵ درصد پیشرفت داشته است، ادامه داد: ۳۵۰۰ پروژه از این طرح مربوط به ناحیه شهری مهرگان و مابقی بین شهرهای اقبالیه، تاکستان، بوئین زهرا و آبیک است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین خاطر نشان کرد: در دو طرح مسکن اقدام ملی و نهضت ملی مسکن در سطح استان قزوین شامل : مجتمع ۲۸۸ واحدی، مجتمع مسکونی ۲۳۷ واحدی، پروژه مسکونی ۵۱۶ واحدی، پروژه مسکونی ۱۵۲۰واحدی، پروژه مسکونی ۶۸۴ واحدی در ناحیه شهری مهرگان و مابقی طرحها در شهرستان های آبیک، تاکستان، اقبالیه و بوئین زهرا در دست اقدام هستند.

گونجی در پایان از پروژه مسکونی ۸۵ واحدی مسکونی اقشار کم درآمد مینودر ۲ در شهر قزوین و ۸۸ واحدی شهر بیدستان بعنوان دیگر پروژه‌های مسکونی اقشار کم درآمد این نهاد در استان قزوین یاد کرد.

انتهای پیام/۲۰۰۱

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان