۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین جعل عنوان پوستر همایش عفاف و حجاب
کد خبر: ۳۵۸۵۴۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۴/۲۷ ساعت: ۲۱:۰ ↗ لینک کوتاه

در پی اقدام مغرضانه معاندین انجام شد؛

جعل عنوان پوستر همایش عفاف و حجاب در قزوین/ مخاطبان شبکه‌های اجتماعی به دنبال افزایش سواد رسانه‌ای باشند

چندی پیش همایشی با عنوان «عفاف و چالش‌های جدید» در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین برگزار شد و حالا برخی با دستکاری و پخش پوستر جعلی در فضای مجازی سبب گمراهی مخاطبان شبکه‌های اجتماعی شدند.

جعل عنوان پوستر همایش عفاف و حجاب
به گزارش صبح قزوین، چندی پیش همایشی با عنوان«عفاف و چالش‌های جدید» در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین برگزار و برخی با دستکاری و پخش پوستر جعلی در فضای مجازی حاشیه ساز و سبب گمراهی مخاطبان شدند.

جریان مغرض و معاند، عنوان پوستر اصلی این همایش را جعل کرده و عنوان این نشست علمی را از «عفاف و چالش های جدید» به «بررسی فقهی عقد موقت مستاجر با صاحب ملک در ازای مبلغ اجاره» تغییر و به صورت گسترده در فضای مجازی باز انتشار دادند.


در پی این اقدام روابط عمومی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین با انتشار بیانیه‌ای به تکذیب تصویر جعلی منتشر شده پرداخت.

در متن این بیانیه آمده است:

"بسمه تعالی
به اطلاع می رساند در تاریخ ۲۱ تیرماه ۱۴۰۱ به مناسبت هفته عفاف و حجاب نشستی علمی با عنوان «عفاف و چالش های جدید» در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شده بود. متاسفانه تصویر پوستر اطلاع رسانی مراسم توسط فرد یا افرادی مغرض مورد دستکاری و جعل قرار گرفته و با عنوانی جعلی و نادرست در فضای مجازی در حال انتشار هست. ضمن تکذیب تصویر جعلی، جهت تنویر افکار عمومی، تصویر اصلی مجددا منتشر می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان