۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲بهمن توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند
کد خبر: ۳۵۵۷۷۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ ساعت: ۱۳:۳۴ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه الموت در مصاحبه با صبح قزوین:

مردم نقش اساسی در حفظ انقلاب و دستاوردهای آن دارند/حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲بهمن توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

حجت الاسلام سید ضیاء حسینی گفت: مردم رکن اصلی نظام و انقلاب هستند و در همه صحنه‌های حساس نشان دادند که همواره بیدار و هوشیار بوده و نقش اساسی در حفظ انقلاب و دستاوردهای آن دارند.

حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲بهمن توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند
حجت الاسلام سید ضیاء حسینی در حاشیه راهپیمایی خودرویی 22بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ اظهار کرد: به برکت خون شهدا و قیام پیامبرگونه و شجاعانه امام امت و همراهی ملت قهرمان ایران که با رهنمودهای امام راحل، انقلاب درونی در آنان به وقوع پیوست، 22 بهمن سال 57 انقلاب شکوهمند ایران اسلامی به پیروزی رسید.
 
وی با اشاره به حمایت و پشتیبانی ملت از انقلاب و نظام  افزود: گرچه هنوز به همه اهداف نظام و حکومت اسلامی و آرمان‌های امام و شهدا دست پیدا نکردیم و با آن فاصله داریم؛ اما ده‌ها خواسته به حق در زمینه علم و فناوری، پژوهش و تجهیزات دفاعی و نظامی و دیگر مسائل در طول این 43 سال از عمر انقلاب به بار نشسته است.
 
امام جمعه الموت تصریح کرد: امیدواریم با اتکاء به توانایی و تخصص جوانان  مبتکر و هوشیار کشور بتوانیم به تمام خواسته‌های نظام مقدس اسلامی و انقلاب باشکوه ملت ایران دست پیدا کنیم.

دستاوردهای عظیم انقلاب حاصل رهبری امام و مقام رهبری است

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران الگویی برای جهانیان است؛ عنوان کرد: انقلاب ایران به الگویی برای مسلمانان و انسان‌های آزادیخواه جهان تبدیل شده و با سرمشق گیری از آن در مقابل ظالمان و استعمارگران ایستادگی و مقاومت می‌کنند که امیدواریم با تلاش همه مردم جهان، زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) فراهم شود و خواسته نهایی نظام اسلامی که خداوند متعال مقرر کرده، محقق شود.

حسینی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران از جمله مقدمات ظهور و زمینه ساز حکومت جهانی حضرت ولی عصر(عج) است و باید دستاوردهای انقلاب را که به برکت خون شهدا و رهبری داهیانه امام راحل و مقام رهبری حاصل شده حفظ و پاسداری کرد.
 
وی بیان کرد: برای پاسداشت ارزش‌های انقلاب باید گوش به فرمان ولی فقیه زمان و مقام عظمای ولایت باشیم که گفته‌های دین اسلام و قرآن را برای ما بیان می‌کنند بنابراین اگر به فرمایشات رهبری عمل کنیم انقلاب و نظام از توطئه‌های دشمنان مصون خواهد ماند.

حضور مردم در صحنه انقلاب را بیمه می‌کند
 
امام جمعه الموت خاطرنشان کرد: دستاوردهای عظیم انقلاب حاصل رهنمودهای رهبری و ولایت بوده که اگر این راه را ادامه بدهیم به اهداف نظام بیش از پیش دست خواهیم یافت.
 
وی ابراز کرد: مردم رکن اصلی نظام و انقلاب هستند و در همه صحنه‌های حساس کشور همچون فتنه 88 و حماسه 9 دی نشان دادند که همواره بیدار و هوشیار بوده و نقش اساسی در حفظ انقلاب و دستاوردهای آن دارند.

حسینی با اشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تصریح کرد: ملت ایران در تاریخ شکوهمند کشور اقدامات بسیار ارزشمندی انجام دادند؛ چراکه در صحنه بودن آنان بسیار کارساز بوده و انقلاب را بیمه خواهد کرد.

مردم رکن اصلی نظام و انقلاب هستند
 
وی در ادامه گفت: برای اینکه بتوانیم خواسته‌های اصلی نظام و انقلاب را در صحنه داخلی و بین المللی محقق کنیم بستگی به عوامل متعددی دارد که هدایتگری رهبر معظم انقلاب در رأس آن قرار دارد و در نیل به این اهداف بسیار حائز اهمیت بوده و در ادامه مردم و حکومت نیز نقش اساسی دارند.
 
امام جمعه الموت در پایان بیان کرد: مسئولان در دولت سیزدهم باید در حوزه‌های مختلف از آحاد جامعه حمایت کنند تا در مسیر تحقق آرمان‌های اصلی انقلاب و نظام به موفقیت‌های روزافزونی دست یابند.
 
انتهای پیام/7003
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان